Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lantiopohjalihakset

Vierailija
20.09.2007 |

tulee nyt tänne palstalle kun en tiiä mihin laitan..

miten te jumppaatte niitä lihaksia? kuinka kauan menny että tulosta tulee?

kertokaa mulle mitä hyviä keinoja onharjoittaa lantiopohjalihaksia.

mies sano että on sulla löysempi pilllu kun enne, oonhan ,ä 2 lasta synnyttänyt, kuulemma kolme sormee menee hyvin, niin tuli sellanen olo että nyt jumppaa niitä kunnol, että ei ihan löysty, vaavi nyt 7 viikon, jonku verran oon aina yrittänyt jumpata

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantele nyt itsesi ensin kuntoon ja sano ukolle että veteleppä kouraasi siinä odotellessa. 3 sormea jos menee helposti sisään niin onhan se vähän väljä mutta ei kai ne paikat vielä ole kunnossa muutenkaan noin nopeasti synnytyksen jälkeen?

M40+

Vierailija
2/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan kunnossa..

ottaa huomioon että miehellä ei kmitkää isot pakust sormet, itellä taitaa olla paksummat..

mut on niitä lihaksia siellä, kun testejä tein;)

siis pystyy katkaisee pissaamisen ym;) heh

mut vinkkejä kaivattas miten niitä sit jumppaa? onko kuulilla mitää hyötyy enoo koskaa kokeulli ees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa sulla olla aika juntti mies?!

Googlaa lantionpohjalihakset, geishakuulat ym. niin löytyy vaik mitä ohjeita.

Vierailija
4/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää helposti kuukausikaupalla ennen kuin fysiikka palautuu. Meillä taas on se tilanne etten oikein kehtaa sanoa vaimolle että hänne pitäisi ehkä treenata vähän lisää, ei siksi että se olisi minulla mukavampaa (olisihan sekin kiva bonus) mutta ennen kaikkea minusta on tyhmää että hän kärsii virtsan karkailusta (nyt 1.5 vuotta viimeisestä synnytyksestä)

Itse hän väittää että lihakset ovat ihan ok, mutta karkailu ja minun " sormituntumani" kertoo että treenit olisivat paikallaan. Mutta en myöskään halua loukata häntä, joten rehellisesti sanottuna en tiedä miten kehottaa häntä treenaamaan - ihan itsensä takia. Kuulat ostin jo toisen lapsen syntymän jälkeen, mutta hän ei niitä huolinut.

Vierailija
5/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne lihasten supistelut hän on niiden pallojen kanssa opetellut. Nam!