Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosiiko kaikkien anopit tyttäriensä lapsia?

Vierailija
20.09.2007 |

Grrh että taas pistelee. Asutaan miehen kotipaikkakunnalla ja miehen vanhemmat on ainoat lähellä asuvat isovanhemmat, ja niitä ei vois vähempää meidän lapset kiinnostaa eikä muidenkaan miesten veljien lapset, ainoastaan tyttären lapset ovat olemassa. Vituttaa niin etten enää viitsi mennä edes kylään sinne. Serkut kertovat meidän lapsille mitä mummu milloinkin on heille ostanut tai vienyt jonnekin ulos. GRRRRRRRRRRRR!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mu akiinnostaa tuo, että mitä te tyttäret teette asialle, jos äitinne kohtelee lapsenlapsiaan eriarvoisesti ?

Vierailija
22/25 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että koti ja lapset yleensä pyörii enemmän naisten kuin miesten kautta.

Esim. jos minä olen väsynyt enkä jaksaisi hoitaa lapsia, niin soitan omalle äidilleni, valittelen ja kas, hän tarjoutuu apuun. Ei tulisi mieleenikään soittaa anopille samassa tilanteessa. Mies ei paljon vanhemmilleen soittele saati valittele arjen raskautta, joten eipä se anoppi edes tiedä milloin apu ehkä olisi tarpeen. Miehen taas sisar soittelee äidilleen melkein päivittäin ja anoppi hoitaa hänen lapsiaan paljon useammin ja osallistuu heidän elämäänsä muutenkin.

Lisäksi mun äiti, joka on ihana ihminen ja aina kohdellut minua ja veljeäni tasaveroisesti, on selvästi arempi tarjoamaan apuaan veljen perheelle, koska ei halua tunkeilla veljen vaimon huusholliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut hiljalleen ettei anoppi ole tarjonnut apuaan lastenhoidossa pitkään aikaan, jos ollenkaan kun saimme toisen lapsen. Tosin kyllä viettää öitäkin tyttärensä luona, kun hän sai toisen lapsen vaikka toinen lapsista jo iso.. toisin kuin meillä.

Empä ole asiasta nyrpeissäni, omat vanhempani ovatkin läheisempiä lapsilleni.

Vierailija
24/25 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihanasti ja lastamme myös. Mutta tietyissä asioissa turvaudun ennenmmin omaan äitiini kuin anoppiini ja mies taas omiin vanhempiinsa. Äitini on sanonut, että onneksi hänellä on yksi tytär, jolla lapsia, koska pelkää että tulevat miniät ovat niin läheisiä äitiensä kanssa, että lastenlapset välit mummoon saattavat jäädä viileiksi.

Vierailija
25/25 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on se perheen ainut poika, hartaasti odotettu ja pilalle hemmoteltu nuorimmainen. Kun meidän lapset tulee kyläilemään niin kälyjen lapset jää saman tien :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi