Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOT viikkoon 38...

20.09.2007 |

Aloitinpa uuden pinon kun en löytänyt meitä. Aika korvatautiselta vaikuttaa. Toivottavasti Huiskuttimella ja Adalatilla on tilanne rauhoittunut?

Meillä on vatsaflunssaa, päätä särkee ja peräpää soi =) esikko jäi tänään koulusta kotiin kun aamulla valitteli mahaana ja päätään, yskää on jo ollut kohta kolmisen viikkoa, täytyisi varmaan viedä lääkäriin kun ei ota loppuakseen =( Minulla alkaa jo oireet hieman helpottamaan ja kakkonenkin oli aamulla oma ihana itsensä. Mies raahautui töihin, kun eihän se nyt voi olla pois???

Rasmus vaan hymyilee ja huitoo, oppi muuten kääntymään selältä mahalleen ja nyt viihtyykin lattialla paremmin kun on jotain tekemistä, voi sitä ähinää ja kuolan määrää, sitten kun onnistuu niin hihkaisu on riemukas " katsokaa kaikki nyt minua" ja todella kova ääninen.

Itse olen hieman siivoillut nurkkia, kaivanut tavaraa kirpparille vietäväksi. Laittanut tauluja kehyksiin ja purkanut muutosta jääneitä laatikoita (tapahtui 3 vuotta sitten). Hieman " stailannut" ympäristöä, ajateltiin koittaa talon myymistä, niin ei sitten jää kaivelemaan ettei olla yritetty...taitaa olla hullun houreita...juuri kun kaikki on taas kerran valmista niin sitten pitäisi aloittaa alusta. No ei kannata murehtia etukäteen.

Mukavaa loppuviikkoa ja pysytään terveinä

3:n K (karjunta,kaaos,kakkavaippa) kotiäiti JB72

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat ehkä ok..kop kop puuta koputan.Allergiat vaivaa,ja ruokia testaillaan.Poika 5,5kk ja tänään oli neuvola,oli 8,320kg ja 66,3cm..lyhyt ja paksu..itse asiassa kehotettiin lissää ruokia 5 kertaa päivässä,on niin liikuvainen et energiaa kuluu=)

Annettiin rotan toinen osa ja rokotus,ja nyt vihdoin tuli 2 hamppia alhaalta läpi..poika karjuu kun hyeena.Mies olu 2päivää menossa ja oon yksin taistellu karjuvan muksun kanssa..alkaa huumori loppua.Meidänkin ois tavaraa raahattava kirppikselle=)Myyn melkein kaikki kuopuksenkin vaatteet pois,ostetaan sitten taas uusia jos tähän rumbaan vielä lähen joskus=)

Nytkin ostin pikkuselle kirppikseltä tosi hyväkuntoisia paitoja ja bodeja eikä maksanu kun 20centtiä kappale..alesta ja kirppiksiltä saa hyviä ja normaalihinnalla sitten muutama pakko saada asu=)

Mutta nyt taas kutsu käy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla