Lue keskustelun säännöt.
Oletteko vuokranneet/lainanneet jostain tuvekaukaloa?
19.09.2007 |
Eli en viitsisi ostaa omaksi moista turhaa kapinetta, mutta toisaalta ei voi heti laittaa isoon istuimeenkaan, joten onko jotain järkeviä tapoja hoitaa lainausta/vuokrausta joltsin taholta esim vakuutusyhtiöt, lastentarvikeliikkeet? Onko ollut hyvä ratkaisu, asian kokeneet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täytyy kyllä sanoa, että vaikka olemme autottomia, me ostimme turvakaukalon. Ostimme käytettynä, joten se ei ollut kovin kallis, ja sitten myimme sen taas eteenpäin. Käytettyjen turvakaukaloiden käytössä kannattaa tietenkin muistaa, että jos kaukalo on ollut kolarissa, se ei sen jälkeen enää ole turvallinen.
Itse olimme tyytyväisiä omaan kaukaloon, sillä joskus tuli esimerkiksi keskellä yötä tarve lähteä Lastenklinikan päivystykseen taksilla - ei siinä tilanteessa olisi paljon vuokrailtu. Välillä kaukalo ajoi myös sitterin virkaa. Kaukalo oli käytössä ensimmäisen vuoden ajan.
Mutta itse asiaan: MLL:n paikallisyhdistykset vuokraavat kaukaloita - eivät välttämättä kaikki kuitenkaan. Yritä katsoa lähimmän paikallisyhdistyksen nettisivuilta. Samoin olen joskus kuullut, että Liikenneturva vuokraisi, mutta nyt en ainakaan heidän nettisivuiltaan pikaisella katsomisella nähnyt mitään. Folkhälsanista en tiedä, mutta senkin voit tarkistaa.