Äiti on vähän väsynyt -paita äidin päällä on ensimmäinen merkki vakavasta masennuksesta
Jos siis huomaat tuttavapiirissä jonkun äidin käyttävän kyseistä paitaa ÄLÄ JÄTÄ ÄITIÄ YKSIN! Kyseinen äiti tarvitsee kaiken saatavissa olevan avun jotta toipuu ennalleen. Mielenterveysongelmista ja masennuksesta kärsivät eivät huuda hätäänsä koko maailmalle vaan yrittävät aluksi vihjailla siitä pienin vihjein. Muista tämä kun seuraavan kerran näet kyseistä paitaa käyttävän äidin.
Kommentit (8)
Minä käytin ÄITI ON VÄHÄN VÄSYNYT -paitaa joskus 2001... mutta en koe olleeni tuolloin millään asteella masentunut tms. Enkä ole edelleenkään.
Ei, kun se olikin 2002 kun ostin paidan mentalwearista.
Voisin laittaa sellaisen paidan päälle jos sellaisen saisin. Ei o tullut vielä vastaan. En ainakaan tunne olevani masentunut... huii, olenko jo niin huonossa jamassa etten tajua tilaani! ;)
Mies osti sen joskus tuliaisena messuilta. En kyllä ainakaan vielä koe olevani masentunut.
Käytän paitaa yleensä yövuoron jälkeen, jolloin olen tavallista väsyneempi.
Väsynyt joo. Mutta kyllä sain viimeksi kaupassa asioidessani aika lailla katseita osakseni, kun oli tuo paita päällä. Teki mieli jo joillekin sanoa, että en kai mä nyt niin väsyneeltä näyt ;) Oli siis ko. paita päällä ja uhmis ja vauva mukana...
ja nyt kuulin että on joutunut sairaslomalle. Burnout.
Eli totta toriset ap.
hyvä kun jaksoi pukeutua