Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeeko koko elämänsä lapsille ja kodille omistaneet naiset huonommuutta vai miksihän

Vierailija
18.09.2007 |

jotenkin kovasti korostavat (osa) sitä miten ovat hoitaneet lapset upeasti ja kodin jne. Ja kun kehaisee että todella upea, arvostan kaltaisiasi niin säteilevät onnesta mutta jos ei kehaise niin hyvin nyrpeinä jatkavat itsekorostustaan.

Itse olen työäiti, voisko jotenkin olla että heitä ärsyttää se etten paneudu täyspäiväisesti äitiyteen ja kotiin vai mistähän moinen? Useamman kerran törmänny ja nimenomaan ikäluokassa 40+ jotka ovat koko siihenastisen elämänsä keskittyneet täyspainoisesti kotiin ja lastenhoitoon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äläpäs yleistä! Omaan tuttavapiiriini mahtuu monenikäisiä ja monia erilaisia ratkaisuja tehneitä naisia ja miehiä - myös äitejä ja isiä. Onpa niitä " koko elämänsä lapsille ja kodille omistaneitakin" ja vastaavasti todellisia uraohjuksia. Silti en ole tuohon törmännyt. Tottakai ihmisiä on erilaisia, mutta omaan tuttavapiiriini ei ole kuitenkaan siunaantunut kuvailemasi tyyppisiä kotiäitejä.

Oletkohan itse epävarma omasta roolistasi ja siksi ehkä ylitulkitset keskusteluja...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä