Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odottajat! Sairausloma-gallup...;)

Vierailija
18.09.2007 |

HEi odottajat!

Millä viikoilla olette joutuneet jäämään sairauslomalle? Hetkeksi vai pitemmäksi aikaa, syy, rv:t? MOnesko raskaus?

Itselläni:

Eka raskaus: ei yhtään sairauslomaa

Toinen raskaus: nyt viikolla 29 parin päivän levähdystauko unettomuuden takia

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kaks viikkoa töissä ja jäin loppuajaksi (2vko siis) sairauslomalle.

Vierailija
2/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin saikulla muistaakseni kolme päivää yliväsymyksen/suppareiden vuoksi. Tämä oli ehkä joskus viikon 30 paikkeilla. Sitten loppuun asti töissä ja vielä äitiyslomalla kävin tuuraamassa tyyppejä muutamina päivinä. Eräänlaisia myymälänhoitajan tehtäviä, pääosin seisomatyötä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus: ei sairaslomia

toinen raskaus: jatkuvasti sairaslomalla järkyttävän pahoinvoinnin vuoksi (oksetti koko ajan). Jäin töistä kokonaan pois kuukautta ennen äitiyslomaa.

Vierailija
4/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen olemaan sairauslomalla ihan äitiyslomaan saakka. Ollut jo aika aikaisilta viikoilta. Syitä on myös muita, vaikka raskauskin on " asiaa auttanut" .

Vierailija
5/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutamia päiviä poissa (esim. kesäkuumalla liiallisesta hikoilusta johtuneen suola-arvojen romahduksen takia) ja lopullisesti jäin pois rv29 selkä sanoi sopimuksen irti. Selkä ei vaan enää kestänyt kiireistä työtäni, en pääse kunnolla kävelemään ja istuminen sattuu. En saa nukutttua kun ristiselkään sattuu koko ajan ja iltaisin mies toimii nostokurkena kun en pääse enää vessaan nukkumaan menon jälkeen (makuuasento on kaikkein pahin). Muutama viikko olis vielä saikkua jäljellä ennen virallisen äippäloman alkua.

Tämä on ensimmäinen raskauteni (manailinkin tuossa töistä pois jäädessäni että tulis sitten kerralla kaks niin ei tarvis enää ikinä kärsiä raskausajasta :))

Vierailija
6/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ei ole sairaus.. Aika monelle tuntuu olevan kuitenkin, jos pitää saikulla olla jopa 1/4 odotusajasta..

Vierailija
7/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä edelleen. Tosin selkävaivoja täälläkin, voi olla, ettei ihan äippäloman alkuun jaksa.

Ekassa ja tokassa raskaudessa ei sairaslomia.

Vierailija
8/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lopputyön valmiiksi siinä sivussa (amk, eli ei mikään kummoinen työ) ja tein vähän keikkaduunejakin välillä. Taidan olla vähän poikkeava =). Olen ihan varma että jos vielä lapsia haluaisin, tulisi raskausajasta kamala, niin helpolla pääsin ensimmäisestä.

Vierailija
9/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu raskaudesta täysin töissä rv 35 asti

- toinen raskaus alkuraskaudesta yksi viikko pahoinvoinnin takia ja keskiraskaudessa yksi viikko keuhkokuumeen takia (olin huonossa kunnossa pidemmän aikaa, mutta osa meni vuosilomalla), äitiysloman aloitin vko 32

Vierailija
10/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

---sujui ilman sairauslomia ihan vain oman sitkeyden ja näyttämisen halun takia - oikeasti olin tod. kipeä viimeiset viikot...kakkosraskaudessa olin fiksumpi ja ymmärsin pistää oman vointini etusijalle: jäin pari viikkoa ennen äippälomaa saikulle supistusten ja liitoskipujen takia.

Vierailija
11/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ei kestänyt istumista.

Toinen raskaus: ei sairaslomia, mutta vuosiloma 4 viikkoa ennen äitiysloman alkua oli tarpeen, liitoskipujen takia.

Kolmas raskaus: Ei sairaslomia, eikä edes kunnolla äitiyslomaa, koska projektini piti saada päätökseen (viivästyi osin muista ihmisistä johtuvista syistä). Nyt 10 pvä la:aan, työt vihdoin pulkassa. Ihan tahdonvoimalla mennään, ja näillä helvetillisillä liitoskivuilla olisin kyllä sairaslomaa hakenut, jos olisin voinut.

Vierailija
12/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä raskausmyrkytys. Eka raskaus. Vauva syntyi kiireellisellä sektiolla rv 32.

Vierailija
13/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmisen viikkoa alkuaikana pahoinvoinnin takia.

Lisäksi keräsin raskausaikana kaikki mahdolliset flunssat ja vatsataudit, joten niistä tuli sitten muutamia 1-3 päivän poissaoloja. Yleensä en sairasta juuri koskaan...

Vierailija
14/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ei yhtään saikkua.

Tokassa viikolta 20 saikkua loppuun asti. Rytmihäriöiden takia.

Vierailija
15/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi sitten vauhdilla 38+1 vkolla.

Vierailija
16/17 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikoilla olette joutuneet jäämään sairauslomalle? Hetkeksi vai pitemmäksi aikaa, syy, rv:t? MOnesko raskaus?

Ekassa raskaudessa jäin 33 viikolla sairikselle. Syynä kaksosraskaus, ja ihan vain sen takia sain jäädä vaikkei ehkä olis tarvinnutkaan.

Toisessa raskaudessa jäin jo 20 vk, ennenaikaisen synnytyksen pelossa, kovat supistelut jatkuivat loppuun saakka.

Kolmannessa jäin vk 10 sairaslomalle. Ensin olin 4 vk pahoinvoinnin takia ja sitten jäinkin monikkoraskauden takia kotiin ihan yleisesti vaan

Vierailija
17/17 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jonka mielestä olen epävarma ja epäluotettava työntekijä, kun olin rv 27 kolme päivää saikulla selkäsäryn ja unettomuuden takia ja seuraavalla viikolla kaksi päivää (läheisen ihmisen kuoleman takia). Siitä saakka olen ollut töissä ja nyt viikko 31 - en uskalla jäädä sairaslomalle, vaikka selkä kipeä ja huonot unet yhä edelleen...