Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään bussissa tapahtunutta.

Vierailija
17.09.2007 |

Olin lapsen kanssa päivystyksessä, kun lapsi kaatui kotona ja pää kopsahti pahasti hyllyn reunaan. Onneksi ei käynyt pahemmin, otsaan vaan jouduttiin laittamaan viisi tikkiä.

Tultiin bussilla kotiin ja mulla oli bussikortti mukana, joka ei sitten suostunut toimimaan, vaikka kuinka yritettiin kuskin kanssa saada sitä toimimaan. Kun se ei kuitenkaan suostunut yhteistyöhön, kuski sanoi, että menkää vaan istumaan, voit käydä matkahuollossa huomenna. Mä siihen sitten rupesin änkkäämään, että ei mulla ole yhtään rahaa mukana ja teille ei kortti kelpaa. Kuski vaan huitaisi kädellään ja sanoi, että ei tarvitse maksaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli pankkikortti sekä se bussikortti, joka ei toiminut.

ap

Vierailija
2/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskihan toimi täysin oikein... Vai meinasitko, ettei hän ottanut maksua lapsestakaan vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran sulla oli bussikortti, mutta kone ei toiminut, ei se sun vahinko ole, vaan bussiyhtiön, jos ei pysty ottamaan maksua.

Vierailija
4/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sinun kohdallasi, kun sinulla oli se kortti! Mutta lapsesta maksu olisi ehkä pitänty ottaat.. Ellei lapsi ollut " alaikäinen" tai olisit maksanut hänenkin matkan kortista...

Vierailija
5/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kuten joku muukin tässä sanoi, pistä menemään positiivista palautetta.

Vierailija
6/8 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuskeja. Anna palautetta niin se on jatkossakin mukava!

Vierailija
7/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillon viitsinyt mennä bussissa kehumaan miten hienosti toimi, mutta jälkeenpäin laitoin palautetta, saipa tyypin esimieskin tietää! :)

Vierailija
8/8 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaudesta/arvosta kortilla. Jos ei kortti toimi, näytän sitä kuittia, että maksettu on.