Tänään bussissa tapahtunutta.
Olin lapsen kanssa päivystyksessä, kun lapsi kaatui kotona ja pää kopsahti pahasti hyllyn reunaan. Onneksi ei käynyt pahemmin, otsaan vaan jouduttiin laittamaan viisi tikkiä.
Tultiin bussilla kotiin ja mulla oli bussikortti mukana, joka ei sitten suostunut toimimaan, vaikka kuinka yritettiin kuskin kanssa saada sitä toimimaan. Kun se ei kuitenkaan suostunut yhteistyöhön, kuski sanoi, että menkää vaan istumaan, voit käydä matkahuollossa huomenna. Mä siihen sitten rupesin änkkäämään, että ei mulla ole yhtään rahaa mukana ja teille ei kortti kelpaa. Kuski vaan huitaisi kädellään ja sanoi, että ei tarvitse maksaa.
Kommentit (8)
Kuskihan toimi täysin oikein... Vai meinasitko, ettei hän ottanut maksua lapsestakaan vai mitä?
Jos kerran sulla oli bussikortti, mutta kone ei toiminut, ei se sun vahinko ole, vaan bussiyhtiön, jos ei pysty ottamaan maksua.
Ainakin sinun kohdallasi, kun sinulla oli se kortti! Mutta lapsesta maksu olisi ehkä pitänty ottaat.. Ellei lapsi ollut " alaikäinen" tai olisit maksanut hänenkin matkan kortista...
:) kuten joku muukin tässä sanoi, pistä menemään positiivista palautetta.
bussikuskeja. Anna palautetta niin se on jatkossakin mukava!
En sillon viitsinyt mennä bussissa kehumaan miten hienosti toimi, mutta jälkeenpäin laitoin palautetta, saipa tyypin esimieskin tietää! :)
kaudesta/arvosta kortilla. Jos ei kortti toimi, näytän sitä kuittia, että maksettu on.
Ja mulla oli pankkikortti sekä se bussikortti, joka ei toiminut.
ap