Millaista työtä suosittelet minulle?
Olen
- sosiaalinen
- huolimaton
- lyhytjänteinen
- huonomuistinen
- hajamielinen
- iloinen
- neuletöistä pitävä
- näppärä
- kielitaitoinen
- ammattikorkeakoulutettu
- tunteellinen
- asiat henkilökohtaisesti ottava
- pidättyvä
- luuseri
Kommentit (14)
EN ole:
- organisointikykyinen
- en hallitse kovin montaa asiaa yhtä aikaa
- stressinsietokykyinen
Olen muuten vielä:
- visuaalinen
- musikaalinen
Ap
Eihän se sovi sinulle laisinkaan! Tarttisit jotain pientä kuten oman lankakaupan pitoa tms.
Millainen ihminen sitten hakeutuu matkailualan koulutukseen?
Minulla on takana erinäisiä matkailualan töitä...
Ap
- huolimaton
- huonomuistinen
- hajamielinen
- asiat henkilökohtaisesti ottava
- pidättyvä
- luuseri
Nytkin melkein on itku kurkussa...
Ap
Aivan turhaa ovat viime vuodet koulussa olleet, sen sanon!!
Turhauttaa, ja tosi paljon...
Ap
Esim. nuoret tai pieni lapsiryhmä.
Ja miksi olisi turhaa? Nyt vain mars tekemään mistä tykkäät ja hoida masennus!!!
Pahimmat jäljellä. Siksi jumitan tän perkeleen masiksen, huonommuudentunteen, saamattomuuden kanssa ja teen hanttihommia (joissa olen saanut kuulla olevani huolimaton jne...)
Ap
Ja masentunut olet, koska elämässäsi on asiat niin rempallaan. Ota yksi asia kerrallaan ja panosta siihen kunnolla. Käy se tutkinto loppuun, niin se on pois päisäjärjestyksestä.
Ja kokemuksesta voin sanoa, että yhden asian hoitamisella kokonaan tehdyksi on suuret vaikutukset =)
(kunnon AV-diagnoosi, mutta kuulostaako ap järkevältä?)
suosittaisin sulle ensinnäkin sitä, että hakeutuisit nyt ensi tilassa juttelemaan lääkärin kanssa. Saat lääkkeet ja pääset vaikka juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa. Masennuksesta on mahdollista päästä. Olen hieman eri mieltä aiemman kirjoittajan kanssa siitä, että kaikki " ei-toivotut" ominaisuutesi olisivat masennuksesta johtuvia On täysin mahdollista että masennus on saanut jotkut asiat aikaan tai ainakin korostanut niitä. Mutta on myös mahdollista, että sulla on vaan sellaisia luonteenpiirteitä, ja niiden piirteiden ymmärtäminen ja hyväksyminen saisi aikaan sen, että voisit hakeutua omalle persoonallesi sopivampaan työhön ja koulutukseen.
Tähän asiaan saisit mielestäni vastauksia parhaiten ammatinvalintapsykologilla. He voivat tehdä testejä ja saat puolueettoman asiantuntijan näkemyksen siitä, mikä koulutus ja ammatti voisi oikeasti sopia sinulle. VOihan se olla myös tämä nykyinenkin. Testeissä näkyy myös uupuminen, ja se kannattaakin rehellisesti kertoa psykologille. Näin saat itsekin irti mahdollisimman paljon. Huomenna voit soitella ja ryhtyä laittamaan asioita eteenpäin. Ajattele että huominen on loppuelämäsi ensimmäinen päivä :)
paljon voimia ja halauksia