Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa henkinen äiti?

Vierailija
17.09.2007 |

TUntuu että täällä ei kovin paljon ole keskustelua henkisistä asioista.

Ei kaikki äidit pyöri ajatuksineen vain vauvan ympärillä, uskon että pitää olla muutakin.

Olen käynyt reiki kurssit, ja nyt opiskelen rosenterapiaa.

Vaavini on silti täysipainoisesti mukana elämässäni.

Olen saanut myös ennustajilta hyviä asioita, ja kysynkin nyt, että tietääkö kukaan helsingistä hyvää ennustajaa, joka ottaa vastaan, kun olen tulossa äitini luo kylään ja äitini lupasi minulle käynnin ennustajalla kunhan löydän sopivan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä varmasti ole ainoa :) Itse käyn tällä palstalla aina sillointällöin kurkistelemassa ja " henkinen" siis minäkin. Vinkkinä vaan, että parempiakin palstoja varmasti löytyy meille hörhöille. Värähtelytasot eivät ainakaan hirveästi kohoa tämän palstan myötä ;) :D Eipä voi muita, kuin itteään syyttää.

Vierailija
2/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mandalatarotin sivuja, Eli löytyy mandalatarot nimellä

kivat sivut joissa kivistä tietoa ja henkisyydestä. Mulle tiesi hyvin, hän katsoo tarot korteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mandalatarotin sivuja, Eli löytyy mandalatarot nimellä

kivat sivut joissa kivistä tietoa ja henkisyydestä. Mulle tiesi hyvin, hän katsoo tarot korteista.

mitä hän tiesi? Mitä on toteutunut?

Vierailija
4/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset laittako rahojanne hukkaan!

Vierailija
5/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole eläissäni käynyt ennustajalla, enkä sinänsä usko värähtelyihin. Rosenterapiaa (kaverin antamaa) rakastan - mutta ihan fysiologisessa mielessä. Ja reiki-kokemus (kaveri hänkin), se ainoa, oli hämmentävä kokemus - koska enhän tuollaisiin usko.

Minusta kenenkään ei kannattaisi olla niin skeptikko, ettei uskoisi ennustajiin. On liikaa todisteita siitä, että jollain on niitä lahjoja.

Vierailija
6/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi tilanteeni hyvin täsmälleen samanlaisesti kuin se onkin, vaikka en kertonut mitään etukäteen. Tiesi kanssa poikani luonteen hyvin ja kertoi aviopuolisostani hänen työasiat kyllä hyvin, ja nyt asioita mennyt ihan kuin sanoi. Pari asiaa on vielä odottamassa, mutta ne ovatkin vasta ensi vuoden asioita.

Ja saahan jokainen tehdä kuten tahtoo näidenkin asioiden kanssa, yhtä hyvin sitä voi sanoa, älä hyvä ihminen mene tuomitsemaan herkästi toisia!

Vierailija
7/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kukaan ei sekaantuisi noihin.

Vierailija
8/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Ja kävinkin noilla sivuilla, olivat kyllä mielenkiintoiset, pitää käydä oikein ajan kanssa tutkimassa lisää.

Otin numeron ylös, ja äidin kanssa soitetaan.

Halusinkin vaan tietää onko muita täällä ja huomaan, että parempi mennä johonkin muualle keskustelemaan näistä sydämeni asioista, jätän teidät epähenkiset riitelemään keskenään, mikä sopii toiselle ja mikä ei

Vierailija
9/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin melko alussa olen henkistä tietäni. Parhaillaan yritän palautua reiki ykkösestä. :)

Jo heti alusta olen oppinut yhdistämään itsehoidon rukoukseen, vaikka sellaista ei minulle ole opetettu. Se vain tuntuu luonnolliselta minulle.

Ja minusta henkisyys kulkee kauniisti käsi kädessä äitiyden kanssa. :)

Vierailija
10/10 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOMMOSESSA yhsistyksessä uudet jäsenbet on aina kokelaita aluksi se voi tunbtua aluksi aika nuivalta mutta , ei pitkän päälle. MM HENKINBENKEHITYS. FI KOOOULUTTAA MM MEEDIOTA JA muita osa alueisiin liittyviä henkilöitä.

Uudet jäsenet on aina kokelaita ja saavat kokelaan , kohtelun.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSASI