*^*^* 3-kuumeilijat viikolla 38*^*^*
Kommentit (24)
Onnittelut vihreästä valosta! Meillä sellainen tuli muutama viikko sitten. Reilu viikko sitten hormonikierukka poistettiin ja heti sen jälkeen ovisoireita vissiin oli. en voi tietenkään siitä olla varma, kun ei ole kierrosta hajuakaan eikä menkkoja ole muutamaan vuoteen kunnolla ollu.. Muttamutta.. Oik. puolella jomotusta.. siitä parin päivän päästä kovaa poltetta alavatsassa ja taas parin päivän päästä uudestaan. En tiedä, onko hormonit vaan sekaisin vai onko siellä oikeasti jotain toimintaa. Äsken otin viinilasin ja kummallisesti alkoi rintoja kivistää, kun hörppäilen. Vähän samanlainen tunne kuin aikanaan, kun maito alkoi herumaan vauvan imiessä. Eli kaippa jotain hormonitoimintaa ainakin on. Tylsää vaan, kun ei tiedä yhtään, miten nämä kierrot tästä lähtee käyntiin, ym. Tosi malttamaton olo on täälläkin! Se on hassua, miten jokainen päivä tuntuu pitkältä tässä projektissa. Oon miettiny kovasti lapsettomia ihmisiä. Miten he jaksavat sitä piinaa, kun aina toivovat ja pettyvät??? Kyllä saa olla niin onnellinen, kun on kaksi lasta jo onnellisesti maailmaan saattanut. Tsemppiä kaikille! Toivottavasti kaikilla tärppää pian! (Tulipa pitkä vuodatus..)
Minä olen pitänyt täältä vähän aikaa taukoa, kun mies sanoi ettei tule lisää lapsia, mutta olemme saaneet selvitettyä kriisimme ja nyt menee ihan hyvin. Tänään mies näytti jo vähän vihreää valoa uudelle vauvalle. :) Mutta täytyy vielä kuulostella tarkoittiko tosiaan sitä. ainakin olen miehelle kovasti puhunut, että tahtoisin yhden vauvan vielä ja sitten riittää. Katsotaan. :))
Hyvää viikonloppua kaikille! =)
Meillä on tyttö s.2/04 ja poika 9/05 ja kolmannesta siis nyt haaveillaan. Multa poistettiin kierukka elokuun lopulla, kun päätettiin ruveta yrittämään... Minulla on ollu aika pitkät ja epäsäännölliset kierrot, normaalisti n.35kp:ä, mutta joskus sitten venyny yli 50 kp:n! Nyt on siis eka yrityskierto ja menossa 14.kp, eli kohta pitäis alkaa pupuilemaan... Yritän malttaa olla ottamatta mitään paineita, ainakaan vielä en ole menossa ostaan mitään ovistestejä. Aamulämpöjä ajattelin ruveta seuraan, mutta siitä ei taida nyt olla mitään hyötyä ku on vähän flunssaa ja lämmöt pikkasen koholla muutenki.
minäkin pääsen mukaan!
muutaman kuukauden kyselyn jälkeen mieheltä tuli vihreää valoa tänään....eli meilläkin alkaa yritys....
nyt ollaan epäuskoisena ja onnesta soikeana!!!!
mutta palaillaan asiaan...ihana kun pääsi pelkästä haaveilusta, jota jo vuoden kestikin...