Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unipussi hihoilla vai ilman

17.09.2007 |

Kumpi on käytännössä parempi? Hihallinen vai hihaton unipussi? Nyt oli ensimmäistä kertaa aamulla vauvan kädet jääkylmät, olisi varmaan aika hankki unipussi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä olen vauvalla tykännyt ruskovillan unipussissa, joka siis on ilman hihoja. Mielestäni nuo kankaiset unipussit näyttivät aika jäykiltä ja jotenkin keinotekoisilta.

Vierailija
2/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta vain Natura Puran puuvillaisesta topatusta hihattomasta unipussista, tyytyväinen olen!

-mooli ja tyttö 4,5 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä Irlannista ostettu Baby Bear- merkkinen unipussi. Se on hihaton ja ihanan pehmeä ja lämpöinen. Vauvamme on ainakin toistaiseksi viihtynyt siinä hyvin eikä ole palellut. Vauvalla on käytetty yöpukuna pussin alla pitkähihaista bodya tai potkupukua. Muutenkin olemme tyytyväisiä unipussiin, se tuntuu rauhoittavan meidän vauvaa nukkumaan.

Vierailija
4/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihalliset vaikuttavat jotenkin tönköiltä - näyttää kuin vauva olisi sellaisessa " tumput suorina" .

Luulisin myös, että hihattoman pussin käyttöikä on pidempi, kun ei tarvitse miettiä hihojen pituutta.

Pitkähihainen body tai potkupuku unipussin alla riittänee pitämään kädet lämpiminä, jos makuuhuoneen lämmitys on normaalia suomalaista tasoa (joka on muuten helposti liian kuumakin). Esim. englantilaisessa makuuhuoneessa hihat voisivat oikeasti ollakin tarpeen.

Vierailija
5/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on toiminut puuvillaisen bodyn tai yöpuvunkanssa, yöllä meillä on asteita noin 20-21. Talvella meillä on yöllä helposti yöllä vain 19-10 asteta, joten mietin jopa villaista podyä sitten yöksi. Täytyy ehkä ostaa ja koettaa, että onko tarpeeksi pehmeä ihoa vasten.

Västis

Vierailija
6/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aloittaneet unipussin käytön ihan vastasyntyneellä?

Hieman aiheen vierestä...

apinaemo

Vierailija
7/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä pussissa oli valmiina ne irrotettavat hihat, muihin olen itse ommellut tikkikankaasta. Hihaan napinlävet ja pussiin kädentien ympärille muutama nappi.

Meillä on vanha, vetoisa talo, ja pahimmilla pakkasilla saattaa makuuhuoneessa olla 16 astetta lämpöä. Joten hihat tulevat ihan tarpeeseen, alkaahan omiakin käsivarsiani paleltaa ellen pidä niitä peiton alla.

Meillä on pussia käytetty molemmilla lapsilla vastasyntyneestä saakka. Ei tarvitse talvipakkasilla huolehtia potkiiko lapsi peiton päältään :o) Nelivuotiaskin haluaa vielä pussissaan nukkua.