osborne missä käy hoidoissa?
Ihan uteliaisuudesta kyselen.
Me ollaan menossa OYS IVF 45 vk joten mulla on n. 7 viikkoa aikaa tiputtaa 10kg, pelottaa et saanko niitä tippumaan, aikaahan mulla on ollut puoli vuotta ja toisen kymmenen jo olen saanut pois mutta. Kun on tyhmä ja ajattelee että aika riittää,mut sitten yhtäkkiähuomasin et mullehan tulee kiiree.
Pelkään et mitä ne sanoo jos mua punnitsevat siellä ennen punktioita, en kuitenkaan ennen sitä siellä käy vaan ultrat on muualla, mutta ei kait ne nyt kieltäydy tekemästä sitä kun sitten aikanaa lääkkeet ja kaikki on käytety ja toimenpiteeseen ollaan menossa.
Mulle sanottiin että aikaa ei saada ennen kuin paino on tippunut sen verran, että painoindexi on 32, no saatiin kuitenkin se aika mut oon ollut siinä uskossa et on pakko olla siinä painossa mitä sanoivat.
No täytyy kysyä kun soittelen sinne tällä viikolla kunhan menkat alkaa.
ja siellä en ole koskaan kuullut että olisi kieltäydytty hoitamasta, voi tosin olla et niinkin on käynyt. Mulle suoraan nytkin varattiin aika toiseen ivf:ään melko tarkkaan vuosi esikoisen syntymästä, eikä lääkäri kysellyt painoa eikä sanonut asiasta mitään suunnittelukäynnillä, vaikka painoa on taas ihan liikaa, ei varmasti tarvinnut lääkäri epäillä et onko sitä ylipainoa vai ei. Mulla on pari viikkoa sua enemmän aikaa laihduttaa, mutta paineet ei ole kuin omasta itsestä lähtevät. Ennen ekaa ivf:ää laihdutin 10 kg ja kyllä se varmasti auttoi sekä hoidossa että raskauden aikana.
tsemppiä laihdutukseen! Kuulostais kummalta, et vaa' an kans olisivat vastassa, mutta mistäs näitä tietää...