Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaako muiden ukot tällä hetkellä krapulassa?

Vierailija
16.09.2007 |

Mulla makaa. Ei siinä mitään, mutta kun makas eilenkin. Ok, molemmat illat olivat ihan perusteltuja; bisnessillallinen pe ja eilen kaverin varpajaiset....silti ottaa päähän, että menee kaksi päivää ' hukkaan' kun ei oikein mitään voi tehdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain muualla kun kotona. oli eilen yhteinen ilta ja hän päätti lähteä juomaan.

Jo tästä on ollu ennen kunnon kriisi ja asiat+pelisäännöt sovittu, eipä auttanu.

Vierailija
2/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähti jo puoli tuntia sitten editoimaan tuttunsa musiikkivideota, ihan niinkuin eilenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemassa isompia lapsia papan luota kotiin.

Vierailija
4/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maannut krapulassa eilenkään, vaikka oli ollut perjantaina ulkona kavereiden kanssa.

Vierailija
5/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa tilanteissa yritetä olla skarppina? Ainakin minä ja mieheni. Ei olisi kiva herättää työpiireissä huomiota humaltumalla ja örveltämällä.

Vierailija
6/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tilanteita, jolloin vastapuolella kauppakumppanina on taho, joka odottaa maljojen kumoamista ennen diiliä. Joka tapauksessa tulisi hankkia itselleen sellainen rutiini ja kyky, ettei se estä mahdollista työntekoa seuraavana päivänä.

Eli joko aina laimentaa viiniään vedellä, on vain juovinaan yhtä paljon kuin muutkin tms.

Vierailija
7/11 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koiran kanssa sateessa lenkillä ja lähtee sitten esikoisen kanssa jonnekin jotta saan tehdä ruokaa ja omia juttujani ja levätä kun olen flunssassa ollut.

Vierailija
8/11 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suihkussa ja kohta minun vuoroni. Päätettiin lähteä anoppilaan kylästelemään vähän yllättäen....

Vierailija
9/11 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa säännöllisesti makoilevaa ukkoa en kauan katselisi.

Vierailija
10/11 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oliskin jossain ollut ja juonutkin, niin ei sitä seuraavaa päivää kyllä hukkaan heitetä. Oliskohan 1½ vuotta sitten ollut viimeksi kun jossain oltiin.

Vierailija
11/11 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi