Jos olet väsynyt ja uupunut
syytätkö muita vai myönnätkö itse aiheuttaneesi tilanteen?
Valitatko vain vai teetkö asialle jotain?
Kommentit (7)
Kun ovat pieniä, eikä kyse mistään sairaudesta. Miten sinä sen ratkaiset?
Se kuinka paljon on itse ollut aiheuttamassa vaihtelee. Ja tosi uupuneena kyllä hermostuu, jos joku muu vielä tulee vaatimaan jotain lisää.
Olen joskus ollut todella uupunut, silloin oli vaikeaa enää jaksaa edes tehdä asialle jotain. Sitä tilaa on vaikea ymmärtää, jos on kokenut. Ei sellaista tavallista väsymystä voi rinnastaa siihen mitenkään. Silloin ei edes jaksa eikä kykene ajattelemaan kunnolla mitä voisi tehdä.
enää rationaalisesti vaan kiukkuilen ja valitan kyllä. Uupunut ihminen harvoin jaksaa tehdä mitään loistoratkaisuja.
eikai siinä auta muu kuin kestää ja yrittää vuorotella valvomista miehen kanssa, jos sellainen. Toivoa vaan että aika auttaa tässäkin asiassa.
Saisiko lapset johonkin hoitoon välillä tai pääsisikö itse jonnekin lepäämään. Säännöllisesti. Ja yrittäisin keksiä keinon, millä lapset nukkuisivat paremmin. Voisiko neuvola auttaa tmv.
2
Syyllistän itseäni kaikesta mitä en jaksa väsymyksen takia tehdä. Aikani itsesäälissä kieriskeltyäni saan yleensä otettua itseäni niskasta kiinni, hoidettua asiat koomassa.. Se yleensä helpottaa ainakin hetkeksi.
Jos hieman vähemmän, saatan tunnistaa omat virheeni. Aika vaikea pysähtyä näkemään selkeästi jos väsyttää aivan hirveästi.