Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö täytti tänään 1v ja imetän vielä. Olenko nyt virallisesti taaperoimettäjä?? enpä olis koskaan uskonut :o

Vierailija
14.09.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. taaperoimettäjä kolmen vuoden takaa

Vierailija
2/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi sinua vielä taaperoimettäjänä, mutta ehkä sitten virallisesti olet. Minusta taaperoimetystä on n. 1,5-vuotiaasta eteenpäin. En ajatellut, että kolme lapsistani olisi ollut taaperoita, kun imetin heitä 1 v¿1v 4 kk. Sen sijaan nuorimmaisen kohdalla voi jo puhua taaperoimetyksestä, kun imetin häntä kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän se reilun vuoden ikäinen on vielä aika vauva.

Vierailija
4/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis siitä mitä muut ajattelevat, mun mielessäni mun lapseni joka ei osannut puhua (kuin vain sellaisia " ankka!" , " possu!" " nalle!" -tyyppisiä yksittäisiä sanoja) oli siinä vaiheessa vielä vauva.

Itse olen mieltänyt sen " taaperoksi" jostain noin puolestatoista vuodesta, eli sen jälkeen kun alkoi tulla lauseita suusta. Yksilöllistä toki, kuten kaikki lapsen kehitykseen liittyvät asiat.

En myöskään viitsinyt hirveästi imetyksestäni puhua, koska en halunnut joutua puolustamaan itseäni niitä idiootteja vastaan jotka kuvittelevat että yli vuoden ikäisen lapsen imetys on joku äidin seksuaalinen perversio...

Vierailija
5/5 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mun reilu kolme vuotiaanikin on mun vauvani eli en mäkään ole koskaan ollut mikään taaperoimettäjä.