Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etuovi kohde 384185, onko tällainen pohja yleinenkin nykyisin? Eikö ole aika epätoimiva isolle perheelle?

Vierailija
14.09.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin makuuhuoneen kauas lasten makuuhuoneista.

Vierailija
2/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon jää todella kiva, rauhaisa nurkkaus ulos terassille.

Tahtoo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen opiskeluajalta soluasunto, jossa asuin.

Vierailija
4/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin myös siitä, ettei keittiöön ole laitettu turhia neliöitä. Olen niitä ihmisiä, joiden mielestä keittiö on ruoanlaittamista varten ja ruokailu, seurustelu yms. tapahtuvat sitten muualla. Samoin kuin WC on tarpeiden tekemiseen eikä siellä istuta iltaa.

Vierailija
5/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa pohjissa tulee mieleen, että vessassa istutaan iltaa?

Vierailija
6/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olisi liikaa pieniä makkareita, eli niitä yhdistäisin, mutta monilapsiselle perheelle varmaan oiva. Keittiö on avonainen, mutta ei silti ihan hulluinta avonaisinta mallia. Kuvien mukaan kuitenkin sauna on ihan hullun iso, mitä noin syvällä saunalla tekee?

Vierailija
7/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli oikein toimivan oloinen!

Vierailija
8/8 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee monta makkaria (3 lapselle tai 2 lapselle +työhuone), niin tuohan on ihanneratkaisu noin pieneen neliömäärään. " Makuusiipi" erikseen ja olkkari ja keittiö toisella puolella taloa. Voi kutsua kavereita kylään, ja lapset saavat olla rauhassa omissa huoneissaan.

Suuri inhotus tuossa asunnossa on se, että asunnossa ei ole keittiötä! Luulisi, että yli sadan neliön asuntoon saataisiin rakennettua muutakin kuin typerä keittonurkkaus olkkariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi