Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maddy tapaus muistuttaa kovin sitä Australialaisperheen tragediaa. Muistaako kukaan?

Vierailija
13.09.2007 |

Siitähän tehtiin elokuvakin, missä näyttelee mm. Meryl Streep.

Perhe oli telttailemassa porukan mukana Australian aavikolla, kun yöllä kojootti nappas heidän vauvan teltasta mukaan.

Tapausta tutkittiin ja vauvaa/ruumista ei löytynyt. Eikä kojootti pysty juoksemaan painava vauva suussaan niin nopeasti niin kauas! Epäilykset siirtyi perheen äitiin, joka tuomittiin lapsensa murhasta vankilaan.

Mutta vuosia sen jälkeen löytyikin todisteita aavikolta (vauvan nuttu) että kojootti oli todellakin sen vienyt ja raahannut yllättävän kauaksi.

Tässä tuntuu olevan sama meininki: väkisin etsitään todisteita, joiden mukaan äiti on syyllinen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenryöstäjäjä oli vissiin dingo, ei kojootti.

Vierailija
2/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai siitä on ollu lehdessäkin??

mä oon miettiny sitä jo pitkään ja mun mielestä nyt on ihan samanlainen ajojahti äitiä kohtaan!

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö poliisin kunnioittaa pyhää vanhemmuutta ja automaattisesti olettaa että äiti se ei ainakaan voinut olla?

Oikeasti, mitä sinusta poliiseiden pitäisi tässä tilanteessa tehdä? Nyt on myöhäistä korjata jo tapahtuneita virheitä, mutta miten tästä eteenpäin?

Tuo elokuva oli hyvä, mutta en näe kyllä mitään yhtäläisyyksiä tämän tapauksen kanssa. Villieläin nappaa lapsen suunnilleen äidin käsistä/lapsi katoaa lukitsemattomasta hotellihuoneesta kun vanhemmat ovat ravintolassa. No, kieltämättä molemmissa esiintyy sanat äiti ja lapsi...

Vierailija:

Perhe oli telttailemassa porukan mukana Australian aavikolla, kun yöllä kojootti nappas heidän vauvan teltasta mukaan.

Tapausta tutkittiin ja vauvaa/ruumista ei löytynyt. Eikä kojootti pysty juoksemaan painava vauva suussaan niin nopeasti niin kauas! Epäilykset siirtyi perheen äitiin, joka tuomittiin lapsensa murhasta vankilaan.

Mutta vuosia sen jälkeen löytyikin todisteita aavikolta (vauvan nuttu) että kojootti oli todellakin sen vienyt ja raahannut yllättävän kauaksi.

Tässä tuntuu olevan sama meininki: väkisin etsitään todisteita, joiden mukaan äiti on syyllinen!

Vierailija
4/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kummassakaan tapauksessa!

Vierailija
5/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No " väkisin" keksityt todisteet on esim. niitä, että löydetään Maddyn hiuksia tai DNAta. No hups vaan, miksköhän jos kyseessä on oma lapsi??

Ja tuossa leffassa vauva ei ollut sylissä vaan yksin teltassa nukkumassa. Ja vanhemmat kävi sitä säännöllisesti katsomassa.

Vierailija:

Vai pitäisikö poliisin kunnioittaa pyhää vanhemmuutta ja automaattisesti olettaa että äiti se ei ainakaan voinut olla?

Oikeasti, mitä sinusta poliiseiden pitäisi tässä tilanteessa tehdä? Nyt on myöhäistä korjata jo tapahtuneita virheitä, mutta miten tästä eteenpäin?

Tuo elokuva oli hyvä, mutta en näe kyllä mitään yhtäläisyyksiä tämän tapauksen kanssa. Villieläin nappaa lapsen suunnilleen äidin käsistä/lapsi katoaa lukitsemattomasta hotellihuoneesta kun vanhemmat ovat ravintolassa. No, kieltämättä molemmissa esiintyy sanat äiti ja lapsi...

Vierailija:

Vierailija
6/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastasi viiteen viikkoon? Löytyykö viisi viikkoa viimenäkemän jälkeen vuokratun autosi vararengaskuopasta sun lapsen hiuksia?

Vierailija:

No " väkisin" keksityt todisteet on esim. niitä, että löydetään Maddyn hiuksia tai DNAta. No hups vaan, miksköhän jos kyseessä on oma lapsi??

Vierailija
7/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi voinut olla niistä sisaruksista tai äidistä.

Kyllä mä luulen, että mun dna:ta voi löytyä vaikka työpaikalta, siellä on mun tavarat sullottu laatikoihin. (Vanhempain + hoitovapalla nyt 16kk) Ja jos ne laatikot levittelis jonnekin, ja kasaisi taas, niin varmasti löytyis mun hiuksia sen jäljiltä.

Ei ne jäljet ollut yksiselitteisesti verta, ja koska sitä autoa oli käytetty koko perheen, myös maddien tavaroiden siirtämiseen väliaikaiseen asuntoon siellä portugalissa, ei ole ihme että sieltä löytyi dna:ta - sen myösni portugalin poliiskin, että oli odotettavissa.

Vierailija
9/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiuksia on löytynyt auton vararengaskuopasta? Ihan uutta mulle.

Vierailija
10/10 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hair was discovered in the boot of the car, where the spare tyre is being kept" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi