Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja huutonetistä! vuodatus

Vierailija
13.09.2007 |

Että mua ottaa päähän! Kauppa sulkeutui 3 viikkoa sitten. Laitoin huutajalle 4 sähköpostia joissa mun tilinumero, ei mitään vastausta. Laitoin viimeisen postin että jos sulle on tullut este, miksi et halua huutoasi lunastaa niin ilmoita, ei mitään vastausta. Annoin takarajan ja sanoin että jos silloin ei mitään kuulu niin kaupat on peruttu, tuote tulee uudelleen myyntiin ja negapalaute. Ei vastausta.

Takaraja tuli ja meni, laitoin tavaran uudelleen myyntiin ja annoin negan. KAS KAS negapalautteeseen tuli tunnin sisällä vastaus " en ole päässyt koneelle, puhelimella en saanut yhteydenottoa, olisit soittanut!"

No, ei tässä muuten mitään mutta ko. henkilö on tämän 3 vko:n aikana tehnyt 5 muuta kauppaa ja huutoja vaikka kuinka paljon, saanut niistä jopa palautteita ja antanut niitä itsekin. Miten voi olla mahdollista jos ei ole muka päässyt koneelle?

Miksi pitää valehdella? Miksi ei voi vain suoraan sanoa heti että huuto kaduttaa enkä halua lunastaa, olisin ymmärtänyt ja laittanut heti uudelleen myyntiin. Nyt paketti on ollut 3 vko:a mulla valmiina odottamassa että voin laittaa postiin.

JA TOINEN! Huuto sulkeutui 2 viikkoa sitten, laitoin postia. Ei vastausta. Edellisestä vahingosta viisastuneena laitoin tänään tekstiviestin. Sain vastauksen: " Rahaa vasta lokakuun alussa, eli en lunasta jos niin vitun kiire!!!"

Ja mä olin ihan niin kun " TÄH" ! Mikä ihme ihmisiä riivaa? Miksi ei tämäkin tapaus olisi voinut huudon sulkeutumisen jälkeen laittaa viestiä: " Sopiiko että maksan vasta alkukuusta kun saan rahaa?" Tai vaikka miettiä huutoaan pari kertaa... Ei pidä huutaa jos ei ole rahaa lunastaa, huuto loppui 2.9 nyt on 13.9 ja lokakuun alkuun aika pitkä aika... Olisin voinut hyvinkin odottaa jos asia olisi ilmaistu " hieman" eri tavalla, mutta nyt kyrsii!

Mä olen aina joustanut, mulle on joustettu, homma on toiminut AINA! Mulla positiivisia palautteita 700+jotain eikä yhtään negaa/neutraalia. Tää on eka kerta kun alkaa stressata tää huutohommeli!

Molemmat huutajat sellaisia joilla palautteita alle 10. Tästälähin, vaikka myisin käytetyn paskavaipan niin laitan minimipistearvon huutajalle! Anteeksi vaan aloittelijat että tää kohdistuu teihin kaikkiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin idiootteja. Koita jaksaa.. :)

Vierailija
2/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittelija ja olen jo törmännut viiteen kusipäähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi