Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen oppinut viikon aikana?

Vierailija
13.09.2007 |

Ajankäyttö: Jos joka päivä ei menisi n. 4 tuntia pyykkien pesemiseen ja kodin siivoamiseen, niin äidille jäisi ihan älyttömästi aikaa! Mitä ihmettä tein ennen?

Pyykkihuolto: Kaikki perheemme käyttövaatteet näyttävät kestävän hyvin pesun 60-asteessa, pesumerkinnöistä viis.

Lelut: Ihan kaikki muovilelut ei kestä 90-asteista saunaa kahta tuntia. No, tulipa karsittua nuo huonolaatuiset pois.

Kirjat: Kirjat taas kesti tosi hyvin em. käsittelyn. Suosittelen.

Viihdettä klo 21 alkavien ohjelmien mainoskatkoille: ota taskulamppu ja tutki nukkuvien lastesi peräaukkoja!

Vaihtelua seksielämään: Ehdota miehelle, että mitä jos rakasteltais niin, että hänellä on aukolliset pitkätkalsarit jalassa ja sinulla pikkuhousut, joihin tehdään reikä " sinne" .

Kiitos teille kihomadot, olen oppinut paljon uutta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirosin räkätautiset serkkutytöt hornan tuuttiin, kun tartuttivat meihin flunssan. Viisiviikkoinen vauvamme joutui taudin takia infektio-osastolle, ja se oli olevinaan maailmanloppu.

Osasto sijaitsi lasten syöpäosaston vieressä ja kun tarpeeksi monesti näin sen kyltin siinä ovessa, rupesi kummasti flunssat tuntumaan niin vähäpätöisiltä ongelmilta.

Enpä enää paljoa viitsi omista " ongelmistani" nurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän