Eipä tule meille enää koskaan Vauva-lehteä!
Kiva, kun joskus vuosi sitten tilasin jonkun tarjouksen aikaan vuodeksi lehden. Nyt sitten tuli karhulasku, ettei laskua ole maksettu. Eli UUSI tilauskausi (vuodeksi) oli alkanut ja enää ei voi perua lehteä, kun ovat yhden numeron jo lähettäneet!! Voi hemmetin hemmettiä, mitä asiakaspalvelua. Kyllä tuli paska fiilis koko vauva-lehdestä.
Kommentit (14)
Kestotilaus jatkuu automaattisesti jos sitä ei ajoissa peruta. Et tainnut olla tajunnut, että tarjous oli kestotilaus.
Ja aina kun olen tilannut jonkun tarjouspätkän (esim. oho), niin lasku on tullut ETUKÄTEEN ja silloin on voinut lehden jatkon perua.
Nyt laittoivat sitten lehden tulemaan ja sitten karhulaskun perässä. Ehkä vika on mussa, kun en muistanut milloin vuosi on kulunut tuosta tilauksesta ja olisin voinut perua, mutta kyllä tässä on tosi kusetettu fiilis. Huijausta mun mielestä.
T:ap
tapauksessa kun unohdin perua tilauksen vuoden jälkeen. Yksi numero ehti tulla kun sitten soittelin sinne. Sain vaihdettua tilauksen Meidän perhe-lehteen eikä tarvinnut maksaa tuosta yhdestä tulleesta lehdestä.
Vastasivat sähköpostiin, että ei tarvitse maksaa koko vuotta vaan maksan vain sen yhden lehden minkä tästä jaksosta olen jo saanut. Ja vielä " kaupan päälle" saan seuraavan ilmaiseksi, koska ehdin lehden peruuttaa, mutta he olivat jo ehtineet laittaa nimilistat painoon.
Olin kyllä yllättänyt noin hyvästä palvelusta. :) Kerrankin niin.
Soitin ja sanoin että en halua jatkaa tilausta niin jouduin maksamaan vain ne kaksi lehteä jotka oli jo uutta tilauskautta tulleet, näistä siis lasku oli 5 euroa. Aika outoa kyllä minustakin että lasku tulee vasta kun uuden tilauskauden lehtiä jo ilmestynyt.
Aku Ankassa ei ole edes asiakaskorttia millä lopettaa tilaus vaan on pakko soittaa paikanpäälle jos haluaa peruuttaa heti. Ja tietysti kun sinne soittaa niin tekevät kaikkensa, että saavat kaupattua jonkun lehden ja mua raivostuttaa sellainen.
Peruutin just mikrobitin loppumaan laskutuskauden loppuun joka siis on lokakuun lopussa. No nyt jo soitettiin meille, että haluttaisko tilata mikrobitti uudestaan! ARGH!!
lasku tuli. Peruin kuitenkin lehden saman tien eikä laskua tarvinnut maksaa, eikä muistaakseni sitä yhtä numeroakaan mikä ehti tulla ennen laskua.
perumaan lehden? Tai mihin yleensäkin voi valittaa tällaisesta? Soitin siis tuonne asiakaspalveluun ja se täti siellä oli kyllä kuin sitruunan niellyt ja todella " vihamielinen" .
T:ap
no sitten tulikin syyskuun numero ja se olikin jo uutta laskutuskautta. nyt olen perunut tilauksen mutta se loppuu vasta laskutuskauden loppuun, eli tulee vielä vuoden.. täytyy toivoo, että lehti sentäs tulee kotiin sinä päivänä kun on luvattu. välillä on joutunut odottamaan muutaman päivän.
että saan tavallaan 3 kuukautta ilmaseksi. Ja vielä kylpypyyhkeet kaupanpäälle. No tein poikkeuksen ja tilasin puhelinmyyjältä ... yleensä lyön niille luurin korvaan!
Kaikissahan sanotaan, että tilaus jatkuu normaalina kestotilauksena, ellei asiakas lopeta tilausta ennen seuraavan laskutusjakson alkua. Selvää suomen kieltä. Merkkaa jatkossa kalenteriin, että lopeta lopeta lehden tilaus esim. 12/08 mennessä Voihan toki peruutuksen tehdä nytkin mutta kai se on firman oikeus silti toimia kuten alkuperäisessä sopimuksessa lukee ja siis lähettää lehdet ja laskuttaa kokonainen jakso. Ehkä voit vaihtaa toiseen lehteen?
Taitaapa lähteä aika tulikivenkatkuista palautetta...