Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia ne aloe vera -tuotteet on?

Vierailija
12.09.2007 |

Tuotesarjan nimeä en tiedä, mutta jokin suoramyyntijuttu se on. Onko kukaan ostanut tuotteita? Ovatko kalliitakin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kyseisen konseptin jälleenmyyjä ( ollut jo 9 vuotta ), kuten edellinenkin ja korjaan sen verran, että tuo 21¿ hinta on jälleenmyyjän tukkuhinta aloe vera geelijuomalle, mutta asiakashinta tuolle litran pullolle on reipas 31¿ ( kuten tuolta sivuilta varmaan selvisi ). Toki, jos käytät itse aloe juomaa ja muita aloe-tuotteita säännöllisesti, tulee halvemmaksi, että itse rekisteröityy " jälleenmyyjäksi" . Se EI kuitenkaan tarkoita sitä, että sinun tarvitsee tilata tai myydä muille, vaan saat jäädä [b]vain[/b] tukkuostajaksi ja saat silti kaikki jälleenmyyjän edut käyttöösi.

LR:n aloe vera juomat ovat ainoita, jotka valmistaa lääketehdas ja ne ovat saanut myös ainoana markkinoilla olevana EUROOPPALAISEN ( Saksalainen ) laaduntarkkailuinstituutin Institut Freseniuksen laatusinetin IASC:n latuleiman lisäksi. Eli tuotteet ovat varmasti turvallisia ja laadukkaita.

Ja tosiaan, tuo toimitusmaksu on vain se vajaa 4 euroa tilauksen koosta / painosta riippumatta!

Ja tietenkin pienenä mainoksena loppuun, että kannattaa ehdottomasti kokeilla myös muita firman tuotteita!

Myös minä voin tietenkin antaa tietoa tuotteista tai jälleenmyyjäksi / tukkuostajaksi ryhtymisestä. Voit meilata; lisa_ansioita @ netti. fi.

Kysyminen ei velvoita mihinkään ja " tuputtamista" en harrasta, joten asiallisiin kysymyksiin saat asiallisen vastauksen ilman pelkoa, että sen jälkeen on posti täynnä " mainontaa" .

Vierailija
2/2 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. lrworld. com/lrweb/index. php?id=529

1 litran pullo maksaa about 21e ja siitä saa sitten vielä alenusta sen mukaan paljonko olet sinä kuukautena tilannut ja paljonko ystäväsi tilaavat joille olet tuotetta suositellut.

Tämä on erittäin helppoa koska jokainen tilaa omat tuotteensa ja riippumatta siitä tilaatko 50 eurolla vai 10.000eurolla niin paketin lähetys maksaa sinulle vain 3,10 eli ei tarvitse kerätä suuria tilaus

ksia tai keskittää tilauksia.

T: Eräs joka on ollut yhdessä paaaaaljon hankalammassakin suoramarkkinoinnissa mukana.

Tuohon tuotteeseen olen erittäin tyytyväinen joten suosittelen :)

Jos haluat lisätietoa niin kysy mieluummin privana kun ei tänne jaksa kaikkea kirjoittaa T: lilina @ luukku. com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan