Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten usein teillä käy vieraita? Tulevatko kutsuttuina vai yllätysvieraiksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja ja vieraita meillä ei olekkaan.

Vierailija
2/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on jo käynyt mun äiti, lauantaina tulee äiti poikansa kanssa ulkoilemaan ja puistoon. Lauantaina tulee myös kaveri illaksi juttelemaan ja viinille.

Veli tulee käymään sunnuntaina, kuten myös faija ja kaveriperhe lounaalle 5 hlöä. Yksi lapsivieras on myös ollut yhden illan hoidossa.

Tykkään hirmuisesti vieraista ja tulisin hulluksi, jos ei olisi rakkaita ihmisiä ympärillä!

Ensi viikonloppuna olen kuitenkin rajoittanut vieraat yhteen tuttuun perheeseen sunnuntailounaalla. Mutta eiköhän se puhelin ala kohta taas pirisemään?

nimim. äiti ja 5 vee tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

illat menee (lasten) harrastuksissa, joten ei oikein ole aikaa ystäville :(

Vierailija
4/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka minäkin päivänä tulee käymään. Miksi pitäisi erityisesti valmistautua kyläilijöihin? Meillä on aina perussiistiä (lapsia 5) ja ruokaa/kahvia tarjota. On harvinaista, että ruokapöydässä olisi ainoastaan oma perhe. Tai lauantai saunassa, kyllä ne kaverit on sielläkin mukana.

Vierailija
5/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme ihmisistä ja ne ihmiset ehkä meistä, koska usein käyvät. t. 15

Vierailija
6/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla yksi kavereistasi :) Kiitos hyvästä juustotortusta!

Vierailija
7/12 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä lepäämistä on maata sohvalla hissukseen ja lukea kirjaa tai katsoa telsua. Toisten mielestä vieraiden kanssa jutustelu on mukavampaa ajanviettoa kuin perheen kanssa nököttäminen.

Mä tykkään molemmista, ja tarvitsen molempia. Jos 4 iltaa viikossa pyörii oman perheen kanssa ja viikonloput on vieraita molempina päivinä, saa riittävästi molempia, mun mielestä.

Vierailija
8/12 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään ystävistämme, joten kyllä meillä käy vieraita ehkä kerran viikossa. Yllätyksenä ei tule kukaan, mutta kutsuttuina kyllä.

Vierailija
9/12 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOsukus tulee yllätysvieraitakin, niistä en tykkää.

Pienellä varoitusajalle meille on aina tervetullut.

Vierailija
10/12 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa tulla melkein milloin vaan. Emme sitten oikein tapaa kavereita, kun itse emme baareista enää innostu. Ehkä meillä on liikaa lapsia, eikä kukaan siksi halua tulla meille.

Vierailija
11/12 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus halutaan aikaa perheen kesken ja sitten ei vaan sovita mitään tapaamisia. Pääsääntöisesti kuitenkin rakastamme sitä, että vieraita käy.

Sinä joka valittelit ettei kukaan käy, vaikka olette sanoneet että saa tulla milloin vaan. Itse en osaa käydä tuollaisen kutsun perusteella. Se on liian epämääräinen ja joku voi tulkita sen small talkiksi. Itse inhoan yllätysvieraita ja haluan aina itsekin kutsun, ennenkuin menen kylään.

Onneks jokainen kaveri ja ystävä ja sukulainen tietää, että pitää ilmoitella ennenkuin tulee =).

Vierailija
12/12 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallisvieraitakin lisäksi muutaman viikon välein. Musta on yleensä ihanaa, kun tulee vieraita!