Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kiva joulusatu joulukalenteriin?

23.10.2008 |

Hei,

Askartelin viime vuonna satukirjasta ns. joulusadun, jonka jaoin 24:lle kortille ja sujautin aina yhden kortin joka yö joulukalenterin luukkuun.

Tällaisia on kyllä ollut välillä myynnissäkin, mutta missä? Vai olenko vielä liian aikaisessa? En jaksa tänä vuonna lähteä itse askartelemaan, kun muutenkin on puuhaa ja olen taas töissä eli vapaa-aikaa ei liiemmälti ole.

Kertokaa vinkkejä! Kiitos.

salminakki joulumielellä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen karhu ja joulutähti. Muistaakseni Leena Laulajainen. Kirjastoissa pitäisi olla. Mutta siis aivan ihana joulutarina. =D

Vierailija
2/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa Matka joulun taloon (Huovi, Talvitie) on monta ihanaa eripituista kertomusta sekä runoja. Niistäkin varmasti löytyisi sopiva! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kirja, mutta vähän enemmän luettavaa, sisältää 24 lukua. Päähenkilönä tietysti Pupu Neponen. Rikasta kieltä ja aikuisellekin mukavaa luettavaa. Kirjoittajana Anu Tuomi-Nikula.

Luettiin tätä joulukalenterin tavoin viime vuonna - ja oli kuulemma luettu samoin päiväkodissakin ;)

Vierailija
4/4 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy miettiä noita.

Se mitä itse asiassa etsin ja mihin pyysin vinkkejä oli:

Mistä saa ostaa valmiita satukortteja tms. joita voi sitten laittaa sinne joulukalenteriin ja joissa on siis se satu jo valmiina. Viime vuonna huomasin jossain kirjakerhossa olevan noita, mutta kun en ole jäsen, en voinut ostaa ja sitten pitikin alkaa itse tekemään.

Eli onko joku joskus ostanut valmiin satukalenterin ja mistä ja saako niihin sitten seuraavina jouluina ostaa täytteeksi uuden sadun?

Kiitos kiitos avusta.

Ap salminakki