Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaustestistä..

12.09.2007 |

osaako kukaan sanoa, että miten luotettavia raskaustestit ovat, jos tekee ennen kuin menkat pitäisi alkaa? tein aikoinaan ensimmäisen lapseni kohdalla testin ennen kuukautisten alkamista väsymyksen takia, tulos oli postiivinen ja olin todella raskaana. nyt on ollut samanlaisia oireita, tein yhden testin joka näytti plussaa, tänään tekemäni testi miinusta. eli olikohan ensimmäinen testi mahd. rikki?

olen kuullut, että raskaustestin voi tehdä jo ennen menkkojen alkamis ajankohtaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei hcg:tä todella elimistössä ole. Teitkö saman merkkisen testin toisella kerralla? Itse olen testannut plussaa pari päivää etuajassa, joten kyllä se on ihan mahdollista.

Vierailija
2/2 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sitten kuitenkin muutama päivä myöhemmin näytti negaa ja kuukautisetkin alkoivat. Olimme tuolloin lapsettomuus hoidoissa, mutta en käyttänyt sellaisia lääkkeitä, jotka olisivat vääristäneet tulosta. Lääkäri totesi ultran tehtyään, että rippeet kiinnittymistä yrittäneestä munasolusta näkyivät ultrassa eli munasolu oli ehkä jo kiinnittynyt ja irtautui sitten kuitenkin. Näin ollen minulla oli alkuraskauden keskenmeno ja tuli ulos myöhästyneinä kuukautisina. Tällainen on kuulemma hyvinkin yleistä ihan " normaalissa" kierrossakin. Ei sitä edes lääkärissä pidetä keskenmenona. Henkilö ei välttämättä osaa edes ajatella, että munasolu olisi hedelmöittynyt, kun kuukautiset alkavat vain muutamaa päivää myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla