Lue keskustelun säännöt.
Tyohakemuksesta kysymys: kun pyydetaan hakemus sahkopostilla, niin laitetaanko hakemuksen vastaaottajan osoitteeksi silti firman kayntiosoite vai pelkka s-posti
11.09.2007 |
vai molemmat vai mitä? Siis siihen alkuun mihin tulee ensin hakijan osoite ym...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja mä laittaisin viestin, että ohessa hakemukseni, ja sitten hakemus ja cv viestin liitteeksi.
paitsi tietty jos on pyydetty hakemusta suoraan viesti-osioon.