Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MADDYN tapaus

11.09.2007 |

Sanoin jo aikoja sitten kun tämä tapahtui, että vanhemmissa on jotain erikoista!

He eivät olleet mielestäni tarpeeksi järkyttyneitä koko jutusta eikä surullisia.

Itse olisi itkenyt koko ajan jos kohdallani olisi noin käynyt.

Tosin en jättäisi lasta hotelliin, kun itse viettäisin iltaa!!

On kuitenkin ikävää todeta olevansa oikeassa! Ja jos kyseessä todellakin vahinko niin se selittäisi heidän ilmeensä lehdistössä... -> järkytys, kun tajuaa itsekin mitä on mennyt tekemään!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__:

Sanoin jo aikoja sitten kun tämä tapahtui, että vanhemmissa on jotain erikoista!

On kuitenkin ikävää todeta olevansa oikeassa!

Ja tosi ikävää, kun joutuu täällä asiasta muistuttelemaan itse eikä kukaan muu sitä tee...

Vierailija
2/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tapahtunut vahinko. Syyllisyys ja tuska olisi niin suuri että vaatisi itselleen rangaistusta hirveästä erehdyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään tekosyynä sotiin, erittäin verinen uskonto siis.

Vierailija
4/61 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pysty näkemään, missä hän tarkalleen on ja selvittämään näin juttua. (Kun ruumis löytyy, juttu ehkä selviää.)

Mikset pysty näkemään lottoriviä.

Näitä olen ihmetellyt. En tätä pahalla ollenkaan kirjoita. Kiinnostaa silti.

Vierailija
5/61 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikseivät näkijät näe ruumiin sijaintia tarkoin. Entä ne lottonumerot.

Vierailija
6/61 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän ole tarkitus kaikkea nähdä tässä maailmassa.

Maddyn tapauksessa, jos joku näkijöistä hänet näkee niin ei kai sitä täällä kerro!

Ja kuka teistä tietää jos siellä onkin jo näkijä apuna?... epäilen kuitenkin.

t. toinen näkijä

Vierailija
7/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Taitaa sinunkin raamattusi olla huonosti luettu, tai sitten ymmärryksessäsi on vikaa. Olet ilkeämielinen ihminen, joka täällä uskaltaa haukkua muita ja kuvittelee saavansa näin kirkkaamman kruunun, kun tosiasiassa voi päätyä Helvetin tuleen.

joten sekin jo todistaa siitä kuka on herrasi. Näkijät ovat ihan tietoisesti yhteydessä pimeisiin henkivoimiin ja eksyttävät/harhauttavat tietoisesti ihmisiä. He pukeutuvat hyvän tahdon enkeleiksi, mutta sisältä ovat raatelevia petoja.

Jumala tahtoo jokaisen ihmisen pelastuvan. Tiedätkö, että Jeesus Kristus on sinunkin syntisi sovittanut. Jeesus Kristus haluaa pelastaa jokaisen ihmisen kadotukselta. Toivottavasti ymmärtäisit jättää nuo " näkijä" -hommat, koska ne vievät sinua koko ajan kauemmaksi Jumalasta.

ole hyvä vain. Enkä edelleenkään ole näkijä, kiitos kunniasta;) Raateleva peto kyllä kuvaa sinua osuvasti. Minä uskon Jumalaan, mutta minun Jumalani ei ole Sinun Jumalasi kaltainen. Sinähän tässä yrität harhauttaa ihmisiä uskoosi, joka ei kyllä kuulosta kovinkaan houkuttelevalle, sorry.

Vierailija
8/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienet aivopesty.

Vierailija
9/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ole hyvä vain. Enkä edelleenkään ole näkijä, kiitos kunniasta;) Raateleva peto kyllä kuvaa sinua osuvasti. Minä uskon Jumalaan, mutta minun Jumalani ei ole Sinun Jumalasi kaltainen. Sinähän tässä yrität harhauttaa ihmisiä uskoosi, joka ei kyllä kuulosta kovinkaan houkuttelevalle, sorry.

vaan Jumalasta.

Jumala on ilmoittanut itsensä Raamatussa ja sieltä voit lukea, kuinka tuhoavaa okkultismi ja epäjumalanpalvonta on. Kun ihminen lähtee siihen hän joutuu pimeiden henkivaltojen valtaan ja se lopulta tuhoaa ihmisen. Turhaan Jumala ei ole tästä varoittanut. Hän ajattelee meidän parastamme.

Vierailija
10/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Häneen voi turvata kaikessa.

Tämä ei tarkoita, että elämäni olisi ongelmatonta, mutta Jeesus on luvannut kulkea kanssamme joka päivä maailman loppuun asti.

Vierailija
11/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vain valintakysymys=) Sinä tulkitset raamattua erilailla, kuin minä, sinun tapasi ei ole ainoa oikea, siksi minun Jumalani ei ole sinun Jumalasi.

Vierailija
12/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että olet onnellinen siitä että Jeesus kulkee rinnallasi, jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi=) Toivottavasti Jeesus saa taottua kaaliisi myös hiukan suvaitsevaisuutta, koska muutenhan et voi elää tässä yhteiskunnassa kovinkaan onnellisesti.

Vierailija
13/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakin elämä ja sen vuoksi en voi olla koko ajan koneen äärellä!

Mutta vastauksiani kaivataan...

En ole koskaan lukenut raamattua, joten en voi siitä sanoa mitään. Olemme kotona kyllä joka Joulu lukenee Evankeliumin. Se kuuluu olennaisena osana perheemme perinnettä.

Olen kristitty ja kuulun kirkkoon! Ja haluan tulevaisuudessa kirkkohäät.

En kuitenkaan usko raamatun sanoihin, koska sen on kääntänyt niin moni ihminen monien vuosien ajan. Jotta voisin siihen uskoa haluaisin nähdä sen Oikean Raamatun, mikä on ALKUPERÄINEN, mutta sitä ei ole!!

Uskon Jumalaan! Haluan uskoa johonkin suurempaan, koska se antaa minulle voimia elämään.

En kuitenkaan ole ns. uskovainen.

Sillä uskon myös, että on muitakin uskontoja ja niiden tuomia Jumalia, esim. Buddha.

En usko saatanaan, vaikka aina onkin olemassa hyvä ja paha.

En myöskään palvo sitä!!!

Mutta asia tässä oli se, että epäilyni Madden vanhempiin heräsi jo alussa. En HALUAISI olla siis oikeassa tässä asiassa!!

Mutta se mitä tarkoitin kommentilla " ikävä olla oikeassa" oli se että olisi tosiaankin kurjaa olla oikeassa, jos todella tappoivat lapsensa.

Ja se tosiaan ihmetyttää miksi jättää pienet lapset yksin huoneeseen vaikka kävisikin siellä katsomassa 0,5-1,5h välein?!!

En voisi jättää omaa lastani. Ei ole omalla kohdallani illan vietto ja juominen tärkeämpää kuin lapseni turvallisuus varsinkin ulkomailla, jossa kaappauksia tapahtuu!

Näkijä

Vierailija
14/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kiitos kysymästä.

Näkijän lahja ei ole sairaus! =)

Vierailija
15/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se, jota sinuksi luultiin ja joka ei halua joutua korppikotkasakin kynsiin ja kirjoittaa siksi nimettömänä.

Vierailija
16/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten yliluonnollisia havaintoja josta on kirjoitettu tarinaa!

T:ennustajaeukko

Vierailija
17/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 22:05 alkaa TV2:lta Dokumenttiprojekti: Kuoleman temppeli.

Yli 900 saarnaaja Jim Jonesin seuraajaa teki joukkoitsemurhan vuonna 1978 Guyanassa. Ainutlaatuiseen arkistomateriaaliin ja eloon jääneiden kertomuksiin perustuva dokumentti tapahtumaketjusta.

http: //www. uskontojenuhrientuki. fi/jmurhat. html

Tuo jos mikä on järkyttävintä!! Eikä tämä näkijä homma!!

En minä yritä kuitenkaan ketään aivopestä uskomaan minuun!!

Vierailija
18/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__:

klo 22:05 alkaa TV2:lta Dokumenttiprojekti: Kuoleman temppeli.

Yli 900 saarnaaja Jim Jonesin seuraajaa teki joukkoitsemurhan vuonna 1978 Guyanassa. Ainutlaatuiseen arkistomateriaaliin ja eloon jääneiden kertomuksiin perustuva dokumentti tapahtumaketjusta.

http: //www. uskontojenuhrientuki. fi/jmurhat. html

eikä uskossa olemisen kanssa. Jumalan sana kieltää murhan, abortit ja itsemurhan. Ihmisen tulee kunnioittaa elämää, ei tuhota sitä.

Vain Jeesus pelastaa, muuta tietä ei ole.

Vierailija
19/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Raamatun mukaan Hän on ilmoittanut itsensä. Eikä siinä kaikki. Hän jopa tullut ihmiseksi. Tällaisesta Jumalasta voi puhua. Ja Raamatun mukaan Häneen voi uskoa, Hänet voi kohdata ja Hänen lapsenaan voi elää.

Usein ajatellaan, että kun Jumalaa ei voi nähdä, hänet täytyy jotenkin kokea. Kokemusten ja elämysten tie on kuitenkin vaarallisen viettävä. Mistä voin tietää, että se, mitä tunnen, tarkoittaa Jumalan kohtaamista. Perusteet Jumalan kohtaamiseen on haettava muualta kuin omista elämyksistä.

Raamattu ei puhu kokemuksista vaan uskosta. Raamatun elävää Jumalaa ei voinut nähdä eikä kokea, mutta häneen saattoi oppia uskomaan. Se on samaa kuin oppia luottamaan tai turvautumaan. Raamatun mukaan usko syntyy Raamatussa olevista lupauksista. Jumalan sana synnyttää uskon ja pitää sen hengissä.

Vierailija
20/61 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__:

He eivät olleet mielestäni tarpeeksi järkyttyneitä koko jutusta eikä surullisia.

Itse olisi itkenyt koko ajan jos kohdallani olisi noin käynyt.

Tosin en jättäisi lasta hotelliin, kun itse viettäisin iltaa!!

On kuitenkin ikävää todeta olevansa oikeassa! Ja jos kyseessä todellakin vahinko niin se selittäisi heidän ilmeensä lehdistössä... -> järkytys, kun tajuaa itsekin mitä on mennyt tekemään!