Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++LOKALUTUSTEN alkuviikko ma-ti+++

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iski oikeen perinteinen ahmimiskohtaus, tyyliin olen läski enivei joten mitä väliä. Söin pussin karkkia, pienen suklaalevyn ja pannukakkua monta palaa. Luonnollisesti välillä piti sitten syödä jotain suolaista myös, ettei pääse oikee nälkä yllättämään. Näitä ei ole kyllä ollut montaa koko raskauden aikana, vaikka ei uskois kun peiliin katsoo. Mulla on muuten nyt alkanut naamakin turpoamaan, ja se että kun on vaan kotona niin ei oikeen jaksa laittaa tukkaa tms. Räjähtänyt olo siis kaikin puolin..

Hajamielisyydestä: sitä esiintyy täälläkin, eikä oikeen jaksa seurustella kenenkään kanssa. Toinen ärsyttävä juttu on itkuherkkyys, joka on vaan pahentunut. Kaikki itkettää kovasti. Pelottaa miten selvitään vaavin kanssa, ja miten se vaikuttaa meidän parisuhteeseen. Ja me joudutaan vielä reissaamaan kahden paikkakunnan väliä miehen työkomennuksen takia, sekin ahdistaa että pitää sit asua pienessä vuokrakämpässä osin kun itsellä olis täällä oma ihana ja iso asunto. Mut ei voi mitään.

Tosiaan muutamana päivä oli niitä kipeitä suppareita, eilen ei ollut yhtään. Mutta en tiedä olisko niitä " sukkapuikkotuntemuksia" , kun iltaisin on välillä vihlonut ihan mielettömästi kohtuun, ne vihlonnat tulee vaan makuuasennossa. Tosi kipeitä ovat.

Mulla on kanssa lorahdellut viimeisen viikon jotain eritteitä (yök), mutta mnä luulen kyllä että se on ihan nestemäistä valkovutoa. En ole ainakaan huolestunut siitä ollut. Aamuisin saattaa valua ihan jalkaa pitkin sellainen noro.

Riza 35+6

Vierailija
22/24 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen päivä ollut! Oltiin esikoisen kanssa aamupäivällä asukaspuistossa leikkimässä. Tai siis esikoinen leikki :-)

Suhni, suklaa auttaa moneen vaivaan :-D. Mulla on ihan samanlainen olo että KAIKKI muut on jo synnyttäneet paitsi minä. Kälyllä on l.a. vasta marraskuussa joten kiva että sentään JOKU on munkin jälkeen menossa vauvaa tekemään. Ikäänkuin maailmassa ei olis muita raskaana olevia :-)

Riza, ahmimiskohtaukset ovat tuttuja. Tosin mulla on niitä joskus ihan raskautumattomassakin olotilassa. Mulla on myöskin valkkari aika runsasta välillä. Kerran jopa säikähdin että limatulppako pullahti. Joskus riittää kun aivastaa niin housuihin plumpsahtaa, eikä ole kiva yhtään.

Mua askarruttaa tällä hetkellä esikoisen iho. Tyttö sai muutama päivä sitten näppylöitä raajoihinsa ja käytiin kahdellakin eri lääkärillä jotka eivät osanneet kumpikaan sanoa, mitä se on. Parvorokko mua vähän epäilytti mutta jotenkin näyttää siltä ettei se sitä ole. Varmuudeksi kävin kuitenkin eilen vasta-aine-verikokeissa. Parvorokkohan on kai vaarallista sikiölle viikolle 24 asti. Mutta varmuus on parasta näin myöhemminkin.

Tuttava kävi eilen hieromassa mun niska-hartiat, selän, pään, jalat ja kädet. Nukuinkin sitten viime yön kuin tukki, n. 10 h parilla vessakäynnillä! Aamulla oli mukavan levännyt olo.

Illanjatkoja,

Ykä 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin neuvola ohi painoa oli tullut kahteen viikkoon 700 g sain kyllä kuulla kunniani..

Täälläkin varsinkin aamuisin vuotaa vissiin valkovuotoa arvioi neuvolatäti käski seurata et pitää suojia housuissa niin näkee minkäväristä on..Lapsiveden pitäisi olla inan punertavaan vivahtavaa.

Verenpaine ja hemoglobiini ok.

Synnytystapa-arviointiin sain ajan vasta 2 viikkoo enne la,on vähän ruuhkaa. Kumma kun ne ei enne oo sinne aikaa varannu..

Tällä viikolla ois vielä eka valmennus ja ensi viikolla synnärikäynti.Toivotaan että synnytys alkaisi silleen ettei olisi noita lapsenvahtiongelmia,tarvii alkaa aina viikolla painaa urakalla hommia.Ikkunatkin sain jo melke pestyy ja leivottu jos mitäkin pakkaseen.Jos sit ois aikaa vaaville kun hän maailmaan tulee.

34+5

Vierailija
24/24 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen ekaa kertaa kun vihdosta viimein on aikaa...joudun lepäileen kotona verenpaineen takia. Koko raskauden ajan ollu n. 118/70 mut yhtäkkiä alko pikkuhiljaa nouseen ja korkeimmillaan oli 150/108..meinattiin lähettää jo äitipolilla käymään mutta ei sit tarvinnu kun oli muutaman pykälän laskenu mutta tylsää on kun ei oikeen saa mitään tehä, mutta mielummin kotona makaan kun sairaalassa. Ja saan lepäillä rauhassa kun ei ennestän oo lapsia.

Siivota kyllä tekis mieli kun täälläkin talo ihan hirveessä kunnossa..ei viitti miestäkää patistaa siivoon työpäivän jälkeen mut jos se sit viikonloppuna siivois.

Hemoglobiini on onneks sentään 120 kun aluks oli 100..eikä tarvi popsia rautaa enää kun kerran päivässä.

Tajuton suklaanhimo kokoajan mut pakko hillitä ittensä kun ei voi liikkua niin paino lähtis nousemaan turhan paljon.

T: Vertigo 35+6