Ovatko tuntemasi alle 170 senttiset miehet jääneet vaille puolisoa? Jos ei niin minkälainen nainen on heidät kelpuuttanut?
Kommentit (16)
Yksi bodaa holtittomasti ja pahoinpitelee vaimoaan.
Eräs 165 cm 3-kymppinen mies on varsinainen hurmuri. Hänellä on ollut paljon lyhyitä suhteita, on ollut 3 kertaa kihloissa ja nyt toista kertaa naimisissa. Ja siis naisia on ihan oma-alotteisesti pyörinyt hänen ympärillään. Naiset ovat olleet joko häntä lyhempiä ja/tai samaa pituusluokkaa.
Ihmeesti sillä Tomppa Cruisellakin olis nuoruusvuosinaan ottajia ollut vaikka onkin röökintumppi.
Toisella on sellainen ihan perusnätti ja mukava, korkeakoulutettu ja käsittääkseni kohtalaisen menestyvä nainen. Ei mitään pahaa sanottavaa (tuttuni kouluajoilta). Toisen vaimoa en tunne, joten en osaa sanoa muuta kuin, ettei ole ainakaan mikään tossukka jutuista päätellen.
Vierailija:
Eräs 165 cm 3-kymppinen mies on varsinainen hurmuri. Hänellä on ollut paljon lyhyitä suhteita, on ollut 3 kertaa kihloissa ja nyt toista kertaa naimisissa. Ja siis naisia on ihan oma-alotteisesti pyörinyt hänen ympärillään. Naiset ovat olleet joko häntä lyhempiä ja/tai samaa pituusluokkaa.
Olisikohan sitä pätemisen tarvetta? Aika paljon on poika ehtinyt kolmenkympin ikään :-)
Vierailija:
Vierailija:
Eräs 165 cm 3-kymppinen mies on varsinainen hurmuri. Hänellä on ollut paljon lyhyitä suhteita, on ollut 3 kertaa kihloissa ja nyt toista kertaa naimisissa. Ja siis naisia on ihan oma-alotteisesti pyörinyt hänen ympärillään. Naiset ovat olleet joko häntä lyhempiä ja/tai samaa pituusluokkaa.Olisikohan sitä pätemisen tarvetta? Aika paljon on poika ehtinyt kolmenkympin ikään :-)
Toinen löysi vaimon, mutta erosi keski-iässä. Toinen, korkeasti koulutettu (professori) onnellisesti naimisissa.
Itse olen lyhyt, mutta en kelpuuttaisi alle 173-senttistä miestä. Itse asiassa olen kuin Anna-Leena Härkönen, tykkäsin aina niistä todella pitkistä. Oma mies on keskimittainen, alle 180 cm.
Itse olen 168cm. Ihan älytön kysymys. Ei se pituus miestä tee...
Ihan yhtä naimisiin ovat tiensä löytäneet kuin kuka tahansa mies.
Vierailija:
Ihan yhtä naimisiin ovat tiensä löytäneet kuin kuka tahansa mies.
Pitkät miehet ovat lyhyitä todennäköisemmin naimisissa. He ovat myös todennäköisemmin rikkaampia ja korkeammin koulutettuja.
-omani. On naimisissa! Olen taidealalle korkeakoulutettu, normaalivartaloinen (168, 58) ja siedettävän näköinen. Ihan mukava olen ja en mielestäni (mutta kukapa olisi) mitenkään erityisen pönttö.
- ystäväni, on naimisissa. Vaimo on korkeakoulutettu, sosiaalialalla, kaunis, normaalivartaloinen, pituutta vähän päälle 160.
- tuttu, on naimisissa. Vaimo vähän päälle 150cm, korkeakoulutettu ja ihan mukavan näköinen.
Miksi muuten tämä kiinnostaa kovasti? Onko joku tietty mies kiikarissa?
Mä en, rehellisesti, miettinyt mieheni pituutta, kun riiaamaan ruvettiin. Mutta mä en kyllä muutenkaan juuri kiinnitä huomiota ihmisen pituuteen, ikään tai kengänkokoon.
Muitakin olisi tarjolla ollut, mutta ehkäpä näiden(kään) kahden rakkaustarinassa ei ollut pääosassa ruumiin koko.
toinen 160 v ja naimisissa sekä lapsia siellä täällä, viuhka käy. Toinen myös 163 ja eronnut mutta pelimies... Naisia ei näytä vaivaavan pätkät.
Kyllä niitä alle 170 senttisiä naisiakin löytyy.