Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi hiusten lähtöön?

07.09.2007 |

Leikkaututin jo tukkaani n. 30 cm, mutta se ei ainakaan vahvistanut jäljelle jäänyttä kuontaloani...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti...

Itsellä hiukset lähti aivan tukkoina ja olen yrittänyt peitellä kaljua jos vaikka minkälaisilla nutturavirityksillä. Leikkaamaan en alkanut vaivalla kasvattamia hiuksia, kun se ei siis kuitenkaan auta. Nyt poika on kohta 8 kuukautta ja mulla on IHANA SÄNKI ohimoilla ja kampaajan mukaan myös muualla. Ihanaa!!! En siis menettänyt hiuksiani lopullisesti.

Imetys ei kuulemma vie hiuksia vaan raskausaikana ei lähde hiuksia niin kuin tavallisesti. NÄin ollen kun raskaus on ohi, lähtee ne mitä pitääkin ja ehkä enemmänkin PLUS ne jotka olisi pitänyt lähteä 9 kuukauden aikana.

Eipä muuta neuvoa kuin kärsivällisyyttä. Sitähän me äidit tarvitaan vähän joka asiassa :-)

tarutu

Vierailija
2/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeasti auttoi, jo viikon päästä hiuksia lähti huomattavasti vähempi!! Kannattaa kokeilla. Hierominen pistää veren kiertämään ja se kai jotenkin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama riesa ja vaan jatkuu ja jatkuu...alkoi yli 2kk sitten ja edelleen lähtee aivan yhtä runsaasti ravintolisistä huolimatta...tyttö nyt hieman yli 4kk.

- kohta kokonaan kalju mooli

Vierailija
4/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan ilmiönä nyt uusi, poika kaksi kuukautta. Esikosta en muista ollenkaan samaa kokeneeni?!

Nyt vaan peruukkikauppaan ja uutta tukkaa kasvattelemaan. Toi oli hyvä kuulla, ettei mitkään vitskutkaan auta, kiitos!