Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluuuuuun mun vapauden takaisin :*((((

Vierailija
07.09.2007 |

Olen nyt koko ajan sidottuna vauvaani.

Mä olin ehdottomasti parhaimmillani sinkkuna. Olinkin pitkään sinkku. Tutkimusmatkailija, maailman samoilija, itseni ja ympäristöni tutkija. Sisäisen rauhan mestari.

Nyt olen koko ajan muun ihmisen armoilla. Tää on tosi rankkaa ja mun *oma itse* lakastuu ja kuihtuu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaakin harkita kaksi kertaa ennen kuin hankkii niitä kersoja.

Vierailija
2/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti huomannut, että lapsen kanssa pystyy tekemään kaikenlaista. Ja että aika menee nopeasti, ja vauvan sitovuus helpottaa muutamassa kuukaudessa. Ei se maailma sillä välin katoa mihinkään ympäriltäsi. Rauhoitut nyt hetkeksi vauvaelämän ympärille, otat siitä irti parhaat puolet. Sitten kun lapsi on yli vuoden, voit helpommin taas ottaa pieniä irtiottoja. Toki siihen sinkkuelämään ei sellaisenaan ole enää paluuta, mutta pienet palaset sitä ilahduttavat sinua varmasti tulevaisuudessa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää päälle niinkuin äidillään.

Vierailija
4/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohta helpottaa.

Etenkin jos sinulla on hoitajia lapselle, niin pian saat sitä omaa aikaa.

Vierailija
5/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet! Sinun pitää vain jatkaa sitä itsesi etsimistä ja sisäisen rauhan hakemista. Taisit nämä sinkkuna löytääkin, ja sitten jämähdit siihen, että sellainen olet. Mutta kun maailma muuttuu, nyt olet äiti. Sinkkuminä ei ole enää voimassa, vaan sinun pitää löytää itsestäsi se äitiminä - kuka sinä olet äitinä.

Siinä sitä tutkimusmatkaa vasta riittääkin. Rattoisaa etsimisreissua!

Vierailija
6/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki - älä oikeasti hanki toista lasta! Yhden kanssa kaikki on tosi helppoa. Sullakin on kohta pahin ohi ja pystyt liikkumaan jo paljon vapaammin, don' t worry.

Vierailija
7/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä ainakin, ei se lapsi ole pyytänyt sulle syntyä eikä ole mitään sinulle velkaa- mutta sinä olet hänelle.

Vierailija
8/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusluonteeltani samanlainen. Minulla on kaksi laste kahden vuoden ikäerolla. Nyt lapset ovat 7 ja 5 , ja on alkanut vähän helpottaa.

Miten minä olen selvinnyt? Tiedostamalla sen, että " mitä ei voi estää, se täytyy kestää" .

Vierailija
9/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein ajattelen niin pitihän mun se silloin nuorenakin etsiä, ei se itsestään tullut. Pitänee tosiaan etsiä se äiti-minä niin ehkä se siitä.

ap

Vierailija
10/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jotakin olennaista on oivaltamatta.

Eihän sulle hyvä ihminen tapahdu mitään muuta niin hienoa, kuin oma pieni lapsesi!

Vauva-aika menee lopulta tosi nopeasti, joten ota valokuvia joka päivä. Ensi vuonna jo ihmettelet, että onko se sun lapsesi joskus ollut noin pieni. Videolta voit ihmetellä vielä niitä ihania tuhinaääniäkin...onko tuo lapseni joskus pitänyt tuollaista pientä ihanaa ääntä.

SE MENEE SIIS OHI JA JOS OLET TAUKKI NIIN ET TAJUA, ETTÄ SITÄ EI SAA ENÄÄ IKINÄ TAKAISIN.

Vierailija
11/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa. Kyllä ne vapaammatkin ajat vielä tulee. Omat lapseni ovat 6 ja 4 ja nyt jo tuntuu, että omaa aikaa on liikaakin, kun eivät ole enää minussa niin kiinni. Minäkin koin aikanaan vauva-ajan ahdistavan rajoittavaksi, mutta nyt sitä on melkeinpä ikävä.

Vierailija
12/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään mitään ymmärtämätön lapseton!

Vierailija
13/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aika menee pian ohi, ja saat sitten tilaa itsellesikin, usko pois

Vierailija
15/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Vesimies

Vierailija
16/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:ta ja olen vaaka.

Vierailija
17/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliseksi en ainakaan itseäni tunne...varsinkaan, kun on nukkunut huonosti ja kolme alle 3-vuotiasta haluaa jotakin yhtäaikaa. Tunnen riittämättömyyttä.

Mutta jos on pyhyyttä arvostaa aikaa lastensa kanssa niin joo-o, sitten olen kait pyhä...häh häh hää.

t. 13

Vierailija
18/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäkypsyyttä, että tiedostaa omat tunteensa. Vain sitä kautta voi päästä eteen päin, ymmärtää ja oivaltaa asioita.

Vierailija:

tai sitten jotakin olennaista on oivaltamatta.

Eihän sulle hyvä ihminen tapahdu mitään muuta niin hienoa, kuin oma pieni lapsesi!

Vauva-aika menee lopulta tosi nopeasti, joten ota valokuvia joka päivä. Ensi vuonna jo ihmettelet, että onko se sun lapsesi joskus ollut noin pieni. Videolta voit ihmetellä vielä niitä ihania tuhinaääniäkin...onko tuo lapseni joskus pitänyt tuollaista pientä ihanaa ääntä.

SE MENEE SIIS OHI JA JOS OLET TAUKKI NIIN ET TAJUA, ETTÄ SITÄ EI SAA ENÄÄ IKINÄ TAKAISIN.

Vierailija
19/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teeppä tutkimusmatka äitiyteen, lapsen sielunmaailmaan ja kehitykseen

yritä ainakin, ei se lapsi ole pyytänyt sulle syntyä eikä ole mitään sinulle velkaa- mutta sinä olet hänelle.

Pelkkiä vauvalehtiä lukemalla ei vielä paljon viisastu, mutta on olemassa vaikka mitä hyviä kirjoja, joiden avulla äitiyteen pääsee paremmin sisälle. Itseäni lukeminen on auttanut ymmärtämään tätä lapsiperheen elämää paljon paremmin. Ja lukemisen kautta olen päässyt paljon paremmin sisälle lapsen maailmaan ja löytänyt sieltä niitä haasteita, joita haluankin kohdata.

Terveisin entinen ikisinkku

Vierailija
20/21 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä aiheita joista ei kannata palstalla keskustella, koska on heti niin EPÄKYPSÄ. zzzzzzzzzzzzz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi