Hei kaikille! Kysyisin että kauanko teillä on mennyt että ootte tullu raskaaksi hormonikierukan poistamisen jälkeen?
Koska tuli ensimmäiset kuukautiset? siis sen jälkeen kun hormonikierukka oli poistettu?
Kommentit (3)
...parin viikon päästä ja siitä seuraavat taas parin viikon päästä. Jos noi ekat jätetään välistä pois, niin kierroksi tuli 33 päivää. Siitä sitten kierto oli tasaista 29-31 päivää. Raskautumiseen meni 5kk.
Tokan ja kolmannen välissä plussasin 3 viikkoa hormonikierukan poiston jälkeen -menkkoja ei ehtinyt tulla siis ollenkaan. Nyt viidettä odottaessa menkat alkoivat 3 viikkoa poiston jälkeen ja sen jälkeen tulikin taas raskaaksi. Tosin mulla ei taida olla kovinkaan kummoiset " suojamuurit" , koska tämä raskauden alku on ainoa, joka ei ole tärpännyt ekasta kierrosta vaan joutui kärsimään yhdet menkat välissä :)
Neuvolassa kyselivät kierron pituutta ja sanoin, ettei hajuakaan kun mulla on viimeksi ollut menkat (lukuunottamatta näitä yhtiä) vuonna -95! Kummallakin kerralla kierukka lopetti samantien menkat, nyt vikalla kierroksella ne ei ehtinyt edes alkaa kun laitatin sen paikoilleen heti jälkitarkastuksen jälkeen.
Me6
Minulla hormoonikierukan poiston jälkeen kierto pysyi ihan normaalina. Elikkä kun poistettiin menkkojen aikaan niin noin 30päivän kuluttua tuli menkat. Ja kolmannella kierrolla tärppäsi.
Tsirppana rv 35+4