Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1500 kcal syovat laihduttajat! Laittaisitteko paivan syomisenne. Uusia ruokia etsisin. Olen niin kyllastynyt puuroon, marjoihin, raejuustoon,kinkkuun, kanaan,kurkkuun ja rahkaan.

Vierailija
05.09.2007 |

Eli tähän asti olen syönyt aamulla puuroa ja marjoja. Päivälliseksi Normaali ruuan, mutta yleensä sisältää kanaa. Lounaaksi, iltapalaksi, ja mahdollisesti välipalaksi: ruisleipää, kinkkua tai kalkkunaleikettä ja raejuustoa kasviksia ja hedelmiä...niin paljon että 1450 tulee täyteen.

Ja joka päivä yksi herkku 50-70 kcal.

Ruokavalio sopii hyvin, mutta kyllästyttää... olisiko jotain vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaurapuuroa, rasvatonta maitoa ja vähän hilloa

- kasvissosekeittoa, iso sämpylä ilman päällisiä

- makaronilaatikkoa, jossa tonnikalaa ja vihanneksia, vihreää salaattia ja kurkkua

- pari keksiä

- 100g suklaata :-))

1600 kaloria.

Tänään söin aamiaiseksi jogurttia, päivällä ison lautasellisen erilaisia salaatteja ja raasteita ja vähän perunamuusia, illalla grillataan kalaa ja vihanneksia.

Tosi perusruokia. Olen huomannut että pysyn hyvin ruodussa, kun syön kevyen mut riittävän täyttävän lounaan. Mikään jogurttipurkki ei mulle riitä päiväruoaksi, mieluiten jotain kasviksia.

Vierailija
2/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamupalaksi kaurapuuroa, marjoja ja kevytmaitoa

- välipalaksi hedelmä

- lounaaksi työpaikkaruokalan pöperöitä, yleensä otan reilusti kasviksia, lihaa ja hieman perunaa / riisiä / pastaa, lasillinen kevytmaitoa, joskus jälkkäri, esim. eilen puolukkarahka

- välipalaksi maustamaton jogurtti / viili

- päivälliseksi ruokaisa salaatti, lämpimiä voileipiä, munakas, keitto, tms. nopeahkoa töiden jälkeen

- iltapalaksi hunajateetä, täysjyväleipää, jossa juustoa, leikkelettä, kurkkua tai tomaattia.

Lisäksi kittaan vettä reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamupalaksi kaurapuuro, 1dl ykkösmaitoa, juustovoileipä ja lasi appelsiinimehua.

Lounaaksi työpaikkaruokalan annos (yritän välttää pahimpia kaloripommeja, esim. lasagnet tai kiusaukset), lasi rasvatonta piimää, runsaasti kasviksia, perunoita tai riisiä vain vähän.

Välipalaksi kaksi ruisleipäpalaa (ilman päällisiä), puoli purkillista raejuustoa, yksi banaani.

Päivälliseksi esim. jauhelihakeitto (paistijauhelihasta) tai jotain vähärasvaista lihaa (esim. kanaa) + vähän perunoita tai riisiä. Lisäksi kasviksia ja 1 dl ykkösmaitoa.

Iltapalaksi yksi juustovoileipä ja 1 dl ykkösmaitoa.