Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-romanssi Satu&Timo! Onko satu teidän mielestä nätti?

Vierailija
04.09.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi ärsyttävin. En voi ymmärtää mitä Timo hänessä näkee.

Vierailija
2/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikuvat paljastaa huonon ihon. Hyvä kroppa on, mutta kasvoista jotenkin väsyneen ja sairaan näköinen surusilmä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun makuuni. Ei se Timokaan mikään komistus ole, kauhea tukka ainakin. En muutenkaan ymmärrä miksi joidenkin naisten pitää kyniä tukka niin lyhyeksi kuin tuolla Satulla.

Vierailija
4/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuolla bb-palstalla kun jotkut kateelliset muijat haukkuu Satua ja väittävät että se roikkuu koko ajan Timossa vaikkei Timoa niin kiinnosta?!? Ai miten niin ei kiinnosta???

Ja mun mielestä Satu ei ole mikään erityisen kaunis, mutta pääasia että Timo tykkää, eikö?

Vierailija
5/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ällöttää, kun hän kaivaa niitä kuuluisia räkäpalloja nenästään ja vie niitä muiden asukkaiden näytille!!!! ???? LAPSELLISTA !

Sit puristelee niitä leukavinnejä, ja kailottaa kovaan äääneen et nyt puristan ja nyt se tuli ulos, ja menee kattoon vessaan sitä finnitöhnää. Aaaarrrgggggg

Vierailija
6/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin ne on samannäköiset ne satu ja timo! sopivat toisilleen.

Vierailija
7/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen verran hyvät piirteet että meikattuna tosi nätti. Kyllä talon rumin nainen on Piia, eikä sekään mikään rumilus sentään.

Vierailija
8/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen, enkä tykkää sen hiuksista, mutta mustakin ne sopii ulkonäöllisesti Timon kaa yhteen.

Vierailija
9/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu pieni ja tyttömäinen, nätit piirteet (ei kuitenkaan mikään kaunotar, saati naisellisen uhkea). Timo poikamaisen söpö, kivat piirteet (ei todellakaan mikä miehekkään komea vartaloltaan tai muutenkaan kuitenkaan).

Hyvä pari!

Vierailija
10/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö ne tekemään sitä sillä lailla että porukoille olis joku potentiaalinen seksikumppani? Kuka oli Kadin sellainen? Timo? Miehen kanssa just mietittiin että Kadin tyyppiä on varmaan arvaamattomat turvamies-tyyppiset miehet.

Vierailija
11/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä tosi valju.

Vierailija
12/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat alle 170cm=)

Sopivat siis toisilleen kokonsa puolesta. Nätiksi ei kyllä Satua voine sanoa, niin tavallisen oloinen ja näköinen tallaaja....ja Timon YRITTÄÄ näyttää erikoiselta, siinä epäonnistuen...

Vierailija
13/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä kääpiöpariskunta? Samaten voisi sitten 180 cm pariskuntaa kutsua jättiläispariksi.

Vierailija
14/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadi ja baarimikko? En tiiä, jotenkin tuntuu että Kadi on sellaista high maintainance -tyyppiä. Mutta eihän nämä tämän maan sedukoskiset tietysti mihinkään big brotheriin hae.

No kuka on sitten Mariiian pari?

Vierailija
15/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä taas sitten 180cm mies ole todellakaan vielä mikään jättiläinen...;)

sun ukkos taitaa olla joku röökinnatsa..?

Vierailija
16/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Mariiiiiian pari Henkka.

Vierailija
17/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 cm ja mieheni on 177 cm " röökinnatsa" . Olisin kyllä hänet huolinut vaikka olis ollut allekin 170. Ihme pinnallista porukkaa taas. Itse en edes tykkää että kaula katkee kun kurottelee varvistellen pussailemaan. Ymmärtäähän se ettei ne jättiläisnaiset tahdo itseään lyhempiä miehiä mutta halloota halloo, meitä on pienempiäkin, kuten esim tuo Satu ja minä.

-24-

Vierailija
18/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko mä ainut?

Vierailija
19/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ovat alkaneet olla lähekkäin paljon. esim. tänään maxi oli Timon sylissä ja timo silitteli sen hiuksia.

jes... toivottavasti saadaan kunnon kolmiodraama.

tosin veikkaan että satu lähtee melko pian. On sen verran ärsyttävä tyyppi. kaunis ei ole, mutta ei nyt rumakaan

Vierailija
20/26 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on ihan söpö, varmaan miesten mieleen ja pukeutuu tyylikkäästi, trendikäs tukka, meikattuna nätti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi