Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua huijattiin vauva-lehden osto/myyntipalstalla

Vierailija
31.08.2007 |

Koskaan ennen ei netissä tekemissäni ole ollut ongelmia. Nyt ostin välikausihaalarin pojalleni ja myyjä väitti sen olevan ' siisti jahyvässä kunnossa' . Vetskarissa kulumaa ja haarasta harsittu käsin sauma kiinni. Eli siis käytännössä joudun ostamaan uuden haalarin tai pitämään tämän kanssa kurahousuja ja vaihtamaan vetoketjun. Sapettaa niin pirusti!

Mitähän voisin tehdä, otin jo myyjään yhteyttä ja vaadin kaupan purkua mutta arvatenkin ei vastausta ole tullut. Minulla on kyllä hänen nimensä ja osoitteensa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin myyjään yhteyttä pari kertaa kuvausta vastaamattoman tuotteen takia, enkä koskaan saanut vastausta. Sen jälkeen siirryin käyttämään pelkkää huutonettiä. Siellä palautejärjestelmä takaa edes vähän luotettavamman kaupan sujumisen.

Vierailija
2/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluttaa maksaa etukäteen näkemättä tavaraa, kun mitään kuluttajansuojaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa käymään. Ottaa päähän niin että pakko tehdä jotain. t. ap

Vierailija
4/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntiaikeissa ihmisiin ja sen jälkeen en ole ostanut enkä myynyt ikinä mitään mitä en itse ole ensin nähnyt, jos ostamassa olen tai myynyt ennenkuin rahat ja postikulut on tilillä.

Eka kerralla myin vauvan sandaalit ja nilkkasukat viidellä markalla ja laitoin pikkukirjeessä. Ostaja lupasi lähettää rahat mutta niitä ei koskaan tullut. No meni sandaalit vissiin hyvään tarkoitukseen.

Toisella kerralla vahingosta viisastuneena laitoin postiennakkona paketin. No en tiennyt että jos vastaanottaja ei hae apkettia joudun maksamaan postimaksut. Näin kävi. Eikä ihan pienet postikulut olleet.

Siitä huolimatta erehdyin kerran ostamaan käytetyn kannettavan, jonka näin omin silmin että toimi hyvin. Joo, toimi niin akuan kuin myyjä oli häipynyt. Nyt en siis ostaa mitään elektroniikkaakaan ikinä enää käytettynä.