Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMMOTTAVA ESIMIES! ov.

Vierailija
29.08.2007 |

Olin yhdessä virastossa kesän töissä. Opiskelen yliopistossa vaativaa alaa ja maisterivaiheen opinnot alkamassa. Minulla oli yksi harvinaisen ilkeä esimies, noin nelikymppinen mies, joka simputti, ilkeili ja piti minua oikein silmätikkunaan... Toi korjattavaksi täysin hakemalla haettuja juttuja... Pidin suuni kiinni ja tein hommani.

Jostain asioista, jotka piti tehdä minun nimelläni, minulla oli mielipide, eriävä ja sen toin ilmi.

Nyt jälkeenpäin kuulin, että tämä tyyppi on hakeutunut opiskelemaan helpompaa yliopistotutkintoa kuin itse opiskelen ja siis pelkkää alempaa (kandi) tutkintoa. Ei ole käynyt edes lukiota!

Huh! Eli olin ja olen paljon koulutetumpi kuin hän. Miksi hän käyttäytyi niin inhottavasti minua kohtaan. Vaistosin sen ihan alusta saakka, että hän ei vaan pidä minusta koitinpa olla niin tai näin... SUrullista!

Nyt en uskalla pyytää työtodistusta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies kokee alemmuutta nuorta fiksua naista kohtaan ja asemansa turvin sitten tekee tuollaista. Sulla on oikeus siihen todistukseen, joten tietenkin uskallat pyytää.

Vierailija
2/7 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan kateellisia/katkeria siitä kun toinen " on saanut opiskella" jne.

Sinänsä itsensä aliarvioimista, sillä yleensä käytäntö opettaa parhaiten...! Mutta varsinkin vanhemmille ihmisille on vain koulutettu ihminen jotain. Siinä ihastellaan naapurin maisterin papereita, ja pidetään itseä " tyhmänä" vaikka vuosi(kymmeniä) olisi pyöritetty ja laajennettu menestyvää firmaa...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosiaan niin vietävästi, että tein työt todella hyvin ja varmasti saan ihan surkean työtodistuksen, jossa on korkeintaan mainittu minkä ajan olin töissä ja missä. Hmmm... Oon surullinen.

Ap

Vierailija
4/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun " työparini" ei suostu työpaikalla keskustelemaan kanssani. Eikä hän vastaa s-postiini. Hänen mielestään hänen ei tarvitse osallistua " minun" projektiini. Tosin hän istuu monen hallinnollisen asian päällä ja lisäksi hänet on nimetty minun työparikseni. Esimieskään ei oikein tiedä, mitä tehdä. Viimeksi tänään hän ilmoitti, ettei aio osallistua " sun projektiin" . En todellakaan tiedä miksi tilanne näin. Mulla vain muutaman kk:n työsuhde unelma-ammatissani ja olisin voinut hakea jatkoa, mutta jätän hänen takiaan hakematta. Ei jaksa taistella, kun elämässä on muutakin tekemistä.

Vierailija
5/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa edes kertoa juttuja .... mutta hermot menee

Vierailija
6/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin häntä kiinnostavat paljon enemmän ihan muut jutut kuin se kohtuullisen vaativat työ, jota hänet on palkattu tekemään. Tyyppi on aina jossain muualla vaikuttamassa. Myös esimies-alainen -suhteemme on hyvin outo: välillä tyyppi intoutuu nipottamaan mulle ihan hölmöistä jutuista ja välillä taas voin sanella, mitä haluan tehdä ja esimies hyväksyy kaiken.

Vierailija
7/7 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esimies ottaa silmätikuksi juuri ne henkilöt jotka ovat erityisen hyviä tai heillä on kyky menestyä tulevaisuudessa. Esimiehesi laittoi osaamisesi koetukselle, eli testasi pystytkö vielä parempaan. " koulutustapa" on inhottava, mutta samalla opettaa sinua lisää ja ammattitaitosi vahvistuu entisestään... joskus ymmärrät ettei tarkoitus ollutkaan paha, vaikka nyt tuntuu että paska mikä paska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan