Oletko harrastanut seksiä työpaikallasi/koulussa??
Kommentit (8)
mutta sitten hoksasin, että eipä tuota tule muualla enää harrastettua kuin työpaikalla - ei tosin työaikana.
Olen nimittäin pph.
hänen työpöydällään, tuolilla, sohvalla.. yhden kerran jopa siellä rappukäytävässä keskellä päivää.. meinasimme jäädä kiinni.
onneksi ei miehen vaimo ole sattunut tulemaan käymään miehensä työpaikalla:)
Meillä oli lukiossa tokan vuoden pari. Tulivat kauempaa maaseudulta bussilla ja olivat sitten aikaisin paikalla. Koko koulussa ei ollut avoinna vielä kuin oppilaskunnan huone siinä seiskan maissa ja he makasivat siellä usein sohvalla rakastellen vain housuja laskien (tytöllä alla toinen jalka paljaana) Mafian aamuradioshow taustalla. Itsekin olin joskus aikaisin liikenteessä ja näin sitä toimintaa, vitsi mikä loppukiihdytys sillä jätkällä oli. Suosituin tyttö ja suosituin poika, kauhean mukavia tyyppejä, vaikka tottakai kaikki tiesivät tuosta. Ah niin ysäriä....
En mutta olisin erästä seksikästä tätiä halunnut monessakin asennossa ja paikassa kokeilla.
Olen harrastanut seksiä työpaikalla kahden eri miehen kanssa erikseen eri kertoina. Emme ole jääneet kiinni enkä tiedä onko kumpikaan juorunnut.
Pari kertaa punttisalin vessassa ja miesten pukuhuoneen vessassa. Daami kävi jo pikkujoulujuhlissa kuumana, mutta silloin ei voinut. Punttisalilla sitten jälkeenpäin tunteet kuohahtivat ja kun siellä ei ollut ketään muita..
Nyt on se synti tunnustettu. Kadun syvästi.
kyllä koska salarakkaani on samalla työmaalla, onneksi. Ihanaa seksiä siellä melkein joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. Olen onneni huipulla :)