Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi vaan mutta huvittaa esim. tuolla vaatepuolella pitkät keskustelut

Vierailija
29.08.2007 |

siitä mistä ihmeen postimyynneistä jne. ihmiset tilailee lastenvaatteita.

Ja mihin hintaan! Joku paita ja hame tmv. yhteensä 160euroa.

Ja mitä järkeä tilata jostain Tanskasta tai USA:sta lastenvaatteita kalliilla postimaksuilla. Tai jotain rattaita tai yhdistelmävaunuja.

Tiedän, joillakin se ei ole rahasta kiinni.

Mutta että joidenkin elämä pyörii vaatteiden ympärillä.

En ne vaatteet ja muut siellä nyt niin erikoisia ole.

Ja tiedän, asiahan ei minulle kuulu mutta ihmettelenpä vaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin olen köyhä kuin tyhmä, viitaten siis kakkosen hienoon oikeinkirjoitukseen. Ja en ole ap.

Vierailija
2/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sieltäkin ihan hyviä löytöjä voi tehdä.

Viestisi kertoo jo älykkyytesi tasosta joten sinulta tuskin voi enää mitään järkevää kommenttia asiaan odottakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v saaneet nämä kaksi pientä prinsessaa, sitä ennen tuli oltua töissä ulkomailla jossa oli hyvät palkat. On ihana hemmotella tyttäriä kauniilla vaatteilla joita ei saa Suomesta. Itsekin pukeudun tyylikkäästi vaikka olen koitiäitinä ollut nämät 3 vuotta.

Vierailija
4/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja postimaksuineen päivineen säästää helposti pari satastakin, riippuen rattaiden merkistä ja mallista.

" Tai jotain rattaita tai yhdistelmävaunuja."

Vierailija
5/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä lastenvaatteita saa mielestäni kyllä Suomestakin. Ja tyylikkäästi pukeudun itsekin mutta onko siinä sitten jotain erikoisuuden tavoittelua ja että pääsee sanomaan että meidän tytön paita on tilattu esim. Ranskasta?

Vierailija
6/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ostamassa jotain sadan euron lastenfarkkuja, ei siinä enää postitus paljon paina. Useimmissa maissa vaatteet sinänsä ovat halvempia kuin meillä, joten voi jopa jäädä plussalle. Sama isommissa ostoksissa, jotain laaturattaita saa rahtikuluineenkin halvemmalla esim. Saksasta.

Itse en laita pieneksi jääviin lasten vaatteisiin moisia summia, mutta kukin tyylillään ja jos siitä tulee iloiseksi, sen kun vaaan törsäämään.

Vierailija
7/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nättejä lastenvaatteita saa mielestäni kyllä Suomestakin

Meillä panostetaan paljon lastenvaatteisiin. Äitini, äidinäiti, äidinäidinäiti ja lukuisat muut sukuni naiset ovat olleet ompelijoita, vaatekaupan pitäjiä tms ja sitä kautta kai jollain tavalla kiinnostus vaatteita kohtaan on hyvin suurta. Lastenvaatteisiin kuluu kuukaudessa suhteellisen iso summa rahaa, mutta niistä saa kyllä rahaa takaisin, kun myy eteenpäin, kun ei enää tarvitse. Rahasta meillä ei ole puutetta joten sekin hyvä asia on ettei tule mitenkään huono omatunto, että pitäis ostaa halvemmin tai kirpparilta.

t. 2 pojan ja 3 tytön vaatehulluäiti

Vierailija
8/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi väri ja mallivalikoimat ovat pikkasen kivemmat kuin suomalaisissa kaupoissa myytävät mörkövankkurit (=mustaa, tummansinistä, tummanvihreää, harmaata yöks)

Vierailija:

Tai jotain rattaita tai yhdistelmävaunuja.

Ja tiedän, asiahan ei minulle kuulu mutta ihmettelenpä vaan.

Vierailija
9/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin pieni kadepeikko siellä huhuilisi. Ja yhdyn edellisten kanssa tuohon ratasasiaan, eli ei Suomesta kannata rattaita/vaunuja ostaa, kun ne saa kotiovelle huomattavasti halvemmalla.

Vierailija
10/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirpparigolleceko siellä jotain mussuttaa?

Vierailija
11/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvostan myös sitä, että lapset puetaan paitsi järkevästi, myös kauniisti. Kukin toki varallisuutensa mukaan, kirpparilta ja marketeistakin varmasti löytyy kauniita vaatteita. Liian paljon törmää näihin " eihän sillä ole mitään väliä mitä lapsella on päällään kun se kumminkin kasvaa niistä niin pian ulos -tyyppeihin. Tämmöinen asenne pistää aina epäilemään, että onkohan sillä lapsella muutenkaan niin hirveästi väliä.

Vierailija
12/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää. Kyllä kirppiksellä ekana saa myytyä ne uniikit vaatteet mitä Suomesta ei saa ja vieläpä kalliimmalla mitä itse olen uutena maksanut tilatessani ne ulkomailta.