G: Äänestä paras haalarivaihtoehto
Auttaisitteko valitsemaan, mitä tilaan?
Olen tässä haalariasiassa edelleen vähän kiikun kaakun. En tykkää ylipäänsä haalareista, mutta nuoremmalle on " pakko" ostaa eli koko 104cm tarvitaan (Ticket 98cm).
Vaihtoehdot tässä, mikä näistä on mielestäsi paras? Kiitos! :-)
1. Minymo ruskea-turkoosi:
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1905&sub=0&page=3
(tätä kangasta saa myös takkina, josta saa paremman käsityksen)
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=2119&sub=40&page=1
2. Ticket to heavenin ruskea baggie:
http://www.petite-pomme.dk/product.asp?product=10410&sub=0&page=2
3. Ver de Terre ruskea:
http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/ver-de-terre-7238p.html
Kommentit (20)
Vaikka meillä on pojalle täksi talveksi tuo kolmonen mustana niin jos nyt valitsisin niin ottaisin tuon Ver de Terren (kestääkö sen kangas kulutusta yhtä paljon kuin Ticket..?). Se on todella kaunis. Tuo ykkösvaihtoehto aiheuttaisi minulle päänsärkyä ja näköhäiriöitä.
Ekaan saattaa kyllästyä hyvinkin nopeasti. Vaihtoehto 3 näyttää todella hyvältä ja laadukkaalta. Asusteilla saa tosi kivoja yhdistelmiä! Ihana haalari :).
Olen tänä vuonna ihastellut joitakin kuviollisia haalareita, mutta tuo ykkösvaihtoehdon kuvio ei ollut minun mieleen. Kuten edellinenkin vastaaja sanoi, niin ihan silmät väsyivät ja päänsärky vaarana :-) Ruskeaa toki on ollut jo useampana vuonna sekä toppa- että välikausipuvuissa, mutta minusta se on edelleen kaunis väri. Tuolla kolmospuvulla ei ehkä erotu porukasta, joten jos haluaa erottua, pitänee valita joku toinen.
Ida-Antonia:
Nuo ticket ja vdt on niin " tavallisia" , ruskeaa ollut jo niin kauan.Tossa minymossa olis sitä jotain ja tuskin ihan heti tulis samanlaista vastaan. Ensin mietin että onko toi kiva vai ihan kamala, mutta päädyin siihen että aikas kiva taitaa olla :)) siihen sit ruskeet tai turkoosit asusteet niin... :))
Tuo haalari on RÄVÄKKÄ ja hauska.Ruskeaa on ollut jo kauan,siksi vaihtoehto 1 on mun makuun.
Valitsisin Ticketin, tuon kolmosen karva on liian tuuhea mielestäni.
Taidan olla vähän hassu! :O
Minulla myös vilisti tuo kuvio. Kakkonen ja kolmonen on molemmat hyviä vaihtoehtoja :)
ja siihen yksiväriset housut.
Itse pidin eniten Ticketin haalarista, koska, hassua kyllä kuten joku jo sanoi, oli kolmosen huppukarva aivan liian paksu - vähän sellainen " venäläinen" ;-).
Vaikka ruskeaa on ollut plajon enenkin, on sen kiva puoli mielestäni se että siihen voi tilanteen ja maun mukaan yhdistää tosi räväkkää (ja montaa eri) väriä tai sitten hillitympää.
Mulla alkaa olla ruskeakiintiö täynnä ja karvakauluksiakin vierastan. Tuo eka pitäisi nähdä ennen kuin sen uskaltaisi ostaa. Voi olla, että haalarissa kuviota olisi kuitenkin liikaa :-)
Tuon ensimmäisen kuvio tosiaan saa kohta päänsäryn aikaiseksi. :-D Takkina voisi juuri ja juuri menetellä, mutta ei haalarina.
Kolmonen taas viittaa minun silmissäni vähän vihreään, jolle olen " allerginen" eli ääneni saa numero 2.
Iituli
PS. Muista tulla kertomaan, mihin päädyit. :-D
VdT taitaa saada eniten ääniä teiltä. Minusta se on peruskiva, mutta maksaako peruskivasta 168¿?
Ticketin haalari kokonaan yksivärisenä on kiva, juuri Glorian mainitsemasta syystä eli siihen on helppo laittaa yhtenä päivänä esim. v.siniset asusteet, toisena oliivit, kolmantena valkoiset, jne. Malli on se, mikä epäilyttää.
Minymo on minusta hauska, kuten Ida T:n apinahaalarikin, mutta myös vähän liian raju. En usko, että luonnossa tulee migreeni eli näyttää kuvassa pahemmalta, mutta yhdistettävyys - tuo vaatii yksiväriset ruskeat asusteet, ei vaihtoehtoja.
Minymolla on myös tummanruskea yksivärinen haalari ja siinä turkoosi vuori, mutta se on taas meillä liian nähtyä eli viime vuonna oli Ticketin vst. kaksiväriset molemmilla (beige/v.sin).
Eli mihin päädyn, niin Ticketin kokoruskeaan. Tummanruskeaa on ollut monta vuotta ja meilläkin takkeina ja sisävaatteina, muttei yhtään haalaria.
Entäs Mini A Turen ruskea haalari? Joo, en vastannut kysymykseen, mutta se olisi kaikista kivoin. Haluaisin itse sen mutta en keksi yhtään syytä ostaa sellaista;)
Lottis
Mä olen ankarasti boikotoinut ruskeaa pari vuotta mutta nyt se taas näyttää kivalta...
-L-
karvaakin, jos jollekulle karvareunus on kynnyskysymys. Hintakin on tuolloin halvempi. Muistelen, että ainakin VDT:n karvareunus on aitoa karvaa. Se saattaa joitakin tökkiä.
Minulla tökkii edelleen vähän ruskea väri. Miniaturen haalari vähän kiinnostaisi, mutta kun se on ruskea. Jään varmaan kohta täysin ilman, kun olen niin päättämätön. Mikään ei oikein iske kunnolla.
Mistä olet katsonut ruskeaa haalaria? Minä kun olen nähnyt vain monia muita värejä, mutta en ruskeaa :-) Meillä taas ei ole vielä kokonaan ruskeaa pukua ollut, joten voisin sitäkin ajatella. Tarvitsisimme ehkä kuitenkin kaksiosaista pukua enemmän, kun yksi haalari jo löytyy... Olen miettinyt Ticketin ja Mini A Turen kaksiosaista, mutta molemmilla aika kova hinta.
Ja sitä yksiväristä settiä löytyy ainakin oliivinvihreänä ruskean lisäksi. En kyllä osaa sanoa saako sitä mistään nettikaupasta.
-L-
Yksivärisenä olis ollut ihan yes!
Värien suhteen ei kyllä mielikuvatus oikein lennä. Kun ei halua mustaa, sinistä eikä vihreää, niin vaihtoehdot pojille on vähissä. Beigeä tai tummanruskeaa - beigeä meillä on ollut aina, joten vähän vaihtelua.
:-)
Nuo ticket ja vdt on niin " tavallisia" , ruskeaa ollut jo niin kauan.Tossa minymossa olis sitä jotain ja tuskin ihan heti tulis samanlaista vastaan. Ensin mietin että onko toi kiva vai ihan kamala, mutta päädyin siihen että aikas kiva taitaa olla :)) siihen sit ruskeet tai turkoosit asusteet niin... :))