Ei juma! Haluan todellakin sektion! Sis. ällöä vuodatusta kehon ongelmista
Olen kärsinyt ummetuksesta ja pukamatkin ilmeisesti vaivaavat ja tänäänkin kakkalla käynti oli yhtä tuskaa. Piti vääntää jalkapallolta tuntuva kakka ulos ja kun vielä kipeät pukamat hannasivat vastaan, oli todella epämiellyttävät oltavat.
Itkin ja punnersin ja itkin ja punnersin.
Viimein sain äherrettyä kakkan ulos. Pyyhkiessä huomasin, että vuodan verta.
Ei kiitos alateitse, mielummin kärsin sektiovaivoista!
Kommentit (8)
Vierailija:
esim Mikrolax on pienoisperäruiske, joka auttaa ummetukseen, muttei häiritse suolen normaalia toimintaa. Kannattaisko kokeilla????
se raskaus tekee pukamat ja ummetukset. sektion jälkeen sulla voi olla ihan samat ongelmat.
Vierailija:
se raskaus tekee pukamat ja ummetukset. sektion jälkeen sulla voi olla ihan samat ongelmat.
itellä takana kaksi sektiota ja kummassakin saanut " nauttia" noista nimenomaisista vaivoista:( ja jälkivuoto ja vuotava leikkaushaava ja tikit ja tikinpoisto ja kaiken vauvaa painavamman useita viikkoja kestävä nostokielto ja jälkisupparit yms yms.
Ei sektio noita kadota minnekään, ainoa, mitä sektiossa EI tuu on episotomiahaavat ja -tikit. Kaikki muu on ihan mahdollsita ja todennäköistäkin.
Mulla on kroonisesti laiska suoli, joudun käyttämään jatkuvasti Duphalacia ja Microlaxia. Kauhulla odotan että mitä tapahtuu synnytyksen jälkeen...
Syysi on kyllä typerä. Minä en ainakaan kärsi mistään pukamista, eikä alateitse synnyttäminen aiheuttanut muitakaan ongelmia. Pukamat joko tulee tai ei, ei johdu synnyttämisestä.
raskausaikana kyllä oli ummetusta. eikä edes pukamia tullut, vaikka 3 lasta olen ponnistanut pihalle.
pointti nyt oli, että ap:n kannattaisi ymmärtää, että sektion jälkeen voi olla samat ongelmat, varsinkin jos on taipuvainen ummetukseen.
esim Mikrolax on pienoisperäruiske, joka auttaa ummetukseen, muttei häiritse suolen normaalia toimintaa. Kannattaisko kokeilla????