Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkiä kapeajalkaiselle pojalle?

26.08.2007 |

Pojallani on hyvin kapea, matala jalka. Lisäksi vielä aika ohut nilkkakin...joten kenkäpulma taas edessä.

Kumisaappaat: olemme käyttäneet Viking Mini merkkisiä, mutta nekin tippuvat jalasta jos ei ole kuriksia..Olisiko muita merkkejä?

Talvisaappaat: mitkä ihmeet siis hankin? Poika päiväkodissa ja muutenkin ulkoillaan paljon. Minkä merkin olet havainnut hyväksi ja mahtaisi sopia hänen jalkaan? Toki kauppaan menemme mutta olisi näin etukäteen jo hyvä tietää merkeistä ja ostopaikoista.

Kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on todella kapeat ja matalat jalat (kuten myös minulla). Kenkien ostaminen on ikuinen ongelma. Äitini aina tuskaili kenkäkaupassa minun kanssani ja nyt minä tuskailen omien lapsieni kanssa....

Meille ostetaan vain seuraavia merkkejä:

Ecco (ja näistäkin se matalampi lesti)

Richter

Superfit

Naturino

Elefanten (hyvä lesti, mutta ei tuoda enään suomeen)

Kenkäkaupoista suosin pk-seudulla seuraavia:

Sellon k-kenkä ja Martins

Keskustan Stockmann

Kampin Pompii

Ainakin Naturinoa ja superfittiä saa nettikaupostakin.

Monesti pitää vähän tinkiä kasvunvarasta, jotta saa hyvin istuvat kengät. Tai sitten laitan pohjalliset. Ainakin talvikengiin on ihan mukava laittaa lämpöpohjallinen.

Kumisaappaita meillä ei juurikaan käytetä. Meillä on Goretex talvikengät ja lenkkarit. Kaapissa on kyllä Viking saappaatkin (pohjallisen kanssa)

Vierailija
2/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan hämärästi, äitini myös tuskailleen kenkäostoksilla- mieleeni on jäänyt vakio " italialainen lesti on kapea" . No nykyään kyllä löydän jotenkuten omat kengät mutta pojan jalka on näköään ongelma. Kiitos vielä kerran ja kun laitoit vielä ostopaikat. Selloon siis!

Meillä mies osti matkaltaan yhdet Naturinon sandaalit mutta niissä ainakin meni etuosaan mun etusormi pojan jalan lisäksi. :-) No täytyy myydä ne ensikesänä pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla