Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAPA-KOE kakkosluokkaa??

26.08.2007 |

Hei!

Olemme mieheni kanssa yrittänyt nyt vuoden lasta, tuloksetta. Hakeuduin tk lääkärille asiassa ja minulta otettiin papa-koe.

Testi näytti kakkosluokkaa. Näyte oli puhdas normaalia, sauvabakteereja ainoastaan oli.

Onko muilla tälläistä tilannetta ollut?

Meinaa vähän paniikki iskeä, mitä tämä on?

Uusi koe otetaan 3-6kk päästä.

Kiitos kaikille vastanneille!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla on iät ja ajat ollut aina välillä kakkosluokkaa. Kontrollinäyte on otettu vähän terpparista riippuen puolen vuoden päästä tai sitten ei. Ja taas vuoden päästä uudestaan. Välillä on pitkään ykköstä ja sitten taas kakkosta. Sen takia haluan itse ottaa näytteen kuitenkin vuoden välein, enkä kahden, niinkun jotkut on ehdottanu, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mitään syytä mulla ei ole, mutta käsittääkseni siihen voivat vaikuttaa esim infektiot tai kondylooma. Monellahan on kondylooma ihan tietämättään.

Eli älä ole huolissasi, mun lääkärin mukaan ei vaikuta lapsensaantimahdollisuuksiin ja on vielä kaukana syövästä.

Vierailija
2/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti syytä suurempaan paniikkiin. Muistaakseni papa luokka 1 on se, että kaikki ok, olenko oikeassa? Itselläni on myös ollut luokka 2 muutamia kertoja peräkkäin, ja juttelin asiasta myös huolestuneena lääkärin kanssa. Hän sanoi, että yleensä menee ajan kanssa ohi nuo muutokset, ja asiaa tarkkaillaan mielellään puolen vuoden välein otettavalla uusintakokeella.

Minullakin oli luokka 2 päällä (ollut jo vuoden verran), kun raskauduin passista, jolloin päätettiin siirtää uusintapapan ottaminen myöhemmäksi. Vauvan puolivuotistarkastuksen yhteydessä sitten otettiin uusinta, ja nyt näyte oli puhdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla