Mä en jaksa enää!!
Tänään mä huomasin olevani aivan kurkkuani myöden täynnä tätä p**kaa elämääni. Olen jo pidempään ollut kyllästynyt mutta nyt ei vaan kiinnosta,ei sitte yhtään.
Lapsia on kaksi,8v ja 3v. Olen yh.
Ystäviä ei hirveästi ole..
En halua kuulla mitään itse olet soppasi keittänyt-juttua sillä tiedän sen varsin hyvin...
Mä en vaan jaksa!!Lapset kiukuttelee ja eivät usko,tyttö (esikoinen siis) on naama väärinpäin KOKO ajan. Meillä jotakuinkin vaan karjutaan koko ajan.
Tänään ajattelin että voisin aivan hyvin vaan häipyä ovesta ulos.
Olen niiin loppu ettei edes kiinnosta enää mikään.
Olen jo pitkään miettinyt että pitäisi hakea jotain mielialalääkettä tms.
Onko kokemuksia auttaako ne?
Ja kiitos kun sai avautua,kyllä tämä taas tästä... ennenkuin uudestaan räjähdän.
Kommentit (5)
lääkärille, kuulostaa että voisit hyötyä lääkityksestä. Minulla ainakin auttoi kun olin masentunut. Enään en tarvitse lääkitystä.
sulle. Kyllä se aurinko vielä paistaa teillekin päin. Olin 10v sitten yh ja 3 lasta (1,2 ja 4v) ja nyt kun ajattelee sitä aikaa en tajua kuinka selvisin. Missäpäin asut? eikö siellä ole toimintakerhoja tai tapaamisia mis voisit tutustua muihin äiteihin? onko sulla ystäviä? sulla on 2 tervettä lasta, yritä jaksaa niiden avulla ja ole iloinen heistä. Ehkä vanhempi tyttö kiukuttelee koska aistii sun vointia. Ovatko he ikinä isänsä luona?
Ilmotat, että nyt pimahti ja pyydät vahtimaan sun lapsia vaikka edes tunnin kaks. Sitten painut vaikka metsään huutamaan ja riehumaan. Siinä ensiapu. Huomenna etsit sitten oikeaa apua itsellesi, soitat vaikka tk:een.
ja kyllä näitä hyvääpäivää-tuttuja on paljon mutta ei sellaisia keiden kanssa etukäteen sovittaisi tekevämme jotain.
Ja sitte heillä on kaikki viikonloput " perhejuttuja" kun mies kotona.
Toinen lapsi on isällään säännöllisesti.
ap
Oletko työelämässä, onko kuopus tarhassa? Joitain mietoja mielialalääkkeitä voisit harkita (tai jättää lääkärin harkintaan), itse syön luontaistuotekaupan mielialalääkettä (joskus olen syönyt ihan lääkärin määräämiä, sairastuin masennukseen muutama vuosi sitten, olin oikein sairaalassa reilu kuukauden...)