teille kyssäri jotka viette lapsen hoitoon huomenna vaikka itse olette kotona
mikä fiilis olisi nyt jos ette veisi huomenna lasta hoitoon? Onko semmoinen tunne että " huh, kun raskas päivä, mitäköhän keksitään" tai? Entäs nyt jos olette viemässä huomenna- mitä ajattelette nyt - että " ihanaa, huomenna saan vaikka nukkua" tai onko semmoinen outo " väärin" tunne? Mulla maa-to vapaata tällä viikolla ja tiistaina tyttö 3,5v menee pvkotiin silti ja koko viikonlopun on ollut semmoinen tunne että teen väärin, ja mietin mitä sanon hoitotädeille. Syy on että maksamme 12 päviistä ja nyt ois muuten tullut vain 11 joten päätimme viedä yhtenä pvnä vaikka olen vapaalla. Itse menen sit jalkahoitoon ja nautin muutenkin yksinolosta kun muuten talossa aina 4 lasta (usein 6 tai 8).
Jos sitten rupee olo paranemaan, katon loppuviikon ja ensi viikon hoitoajat uudelleen. Huono omatunto on, vaikka oikeasti en nyt pysty lasta hoitamaan, oon sen verran kipeä. Mutta kai se on jotenkin sisäänrakennettu tää äitien ainainen syyllistyminen, jos en veisi lasta hoitoon, ajattelisin luultavasti miten tylsää lapsella on ja jää nyt kaikista hauskoista päiväkotijutuista sivuun..=/
Mutta vie sinä vaan lapsesi hoitoon ja pidä oikein ihana vapaa päivä, niitä järjestyy kuitenkin niin harvoin, että nyt nauti!