Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen tukka 30:lle aikuiselle naiselle? Ei tarvi olla muodikas, vaan enemmän tyylikäs ja hillitty.

Vierailija
25.08.2007 |

Nyt pitkä ja paksu hyväkuntoinen tukka, eli materiaalia löytyy moneen malliin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pitkä tukka, samanlainen rippikouluiästä asti, ja mm. täältä olen lukenut että pitkä tukka vanhalla naisella on naurettava ja vanhentaa.

Vierailija
2/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin päätän itse hiusmallini, ei tämän palstan kirjoittajat. Myös minulla pitkät ja paksut hiukset ja sellaisena aion ne pitää. Ja ikää 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vanhalla naisella



sähän oot vasta 30!!







Itse nuori 30 pitkissä hiuksissa

Vierailija
4/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselet kadulla sillä silmällä ihmisten hiuksia, aina kun näet tosi kivat (malliltaan tai väriltään, meet kysymään kellä kampaajalla käy kun on upeet hiukset



näin saa " sun näköisten" kampaajien tiedot sitten vaan valitset niistä sopivimman menet ja annat ammattilaisen ehdottaa.











Vierailija
5/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on kiva teineillä ja lapsilla mutta aikuisella naisella tosi naurettava.

Vierailija
6/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on varmasti kevyeen yli 40. Hienot paksut hiukset ja tosi upeasti sopii hänelle. Hyvä että ei ole leikannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oletko pyöreä-vai kapeakasvoinen

Vierailija
8/8 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselen vanhoja valokuvia, parhaimmalta näyttävät ylös päin kammatut kampaukset. Niskaponnari tai letti ei oikein ole edukseen.