Minkälainen tukka 30:lle aikuiselle naiselle? Ei tarvi olla muodikas, vaan enemmän tyylikäs ja hillitty.
Nyt pitkä ja paksu hyväkuntoinen tukka, eli materiaalia löytyy moneen malliin.
Kommentit (8)
Minä ainakin päätän itse hiusmallini, ei tämän palstan kirjoittajat. Myös minulla pitkät ja paksut hiukset ja sellaisena aion ne pitää. Ja ikää 31.
Millä vanhalla naisella
sähän oot vasta 30!!
Itse nuori 30 pitkissä hiuksissa
katselet kadulla sillä silmällä ihmisten hiuksia, aina kun näet tosi kivat (malliltaan tai väriltään, meet kysymään kellä kampaajalla käy kun on upeet hiukset
näin saa " sun näköisten" kampaajien tiedot sitten vaan valitset niistä sopivimman menet ja annat ammattilaisen ehdottaa.
Pitkä tukka on kiva teineillä ja lapsilla mutta aikuisella naisella tosi naurettava.
ja on varmasti kevyeen yli 40. Hienot paksut hiukset ja tosi upeasti sopii hänelle. Hyvä että ei ole leikannut.
eli oletko pyöreä-vai kapeakasvoinen
Kun katselen vanhoja valokuvia, parhaimmalta näyttävät ylös päin kammatut kampaukset. Niskaponnari tai letti ei oikein ole edukseen.
Mulla on aina ollut pitkä tukka, samanlainen rippikouluiästä asti, ja mm. täältä olen lukenut että pitkä tukka vanhalla naisella on naurettava ja vanhentaa.