Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman tyhmin kysymys PAS:ista

25.08.2007 |

Eilen oli PAS, yksi pakkasukko siirrettiin muhun muhimaan.

Eilen ja tänään on ollut runsasta limaneritystä, pikkarit ihan länttiset...Se ei ole luge-möhnää, sen en ole ollenkaan havainnut ulos tulevan, niinkuin edellisessä yrityksissä. Tosi ällöä tällasia selittää, mutta keltä muulta ku teiltä täällä tällasta kehtais kysyä...

Niin se tyhmä kysymykseni onkin, voiko se valuva neste olla se pakkasukko, joka ei halunnut jäädä kohtuun...? joo mä tiedän, älytön ajatus, mutta en saa sitä päästäni pois!!!

Samoin panikoin sitäkin, kun ekassa siirrossa lääkäri sanoi, että kannattaa välttää vartalon kiertoliikkeitä. Olen ihan paniikissa, jos esim tuolilla istuessani kierryn ottamaan jotain takanani olevalta pöydältä - siis niin, etten käänny kokonaan, vaan " kierryn." En oikeesti edes tiedä, miksi lääkäri sitä kehotti välttämään, mutta mieleen se jäi!

Lapsettomuus ei ole hyväksi kellekään :(

Pidän itseäni ihan järkevästi ajattelevana ihmisenä, ja nyt löydän itseni panikoimasta mitä ihmeellisempiä asioita, tarkkailevani tuntemuksia, etsiväni enteitä... :/

Piinaa on, todellakin, pää täynnä pelkoa ja tyhmiä kysymyksiä...

Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville piinailijoille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen tuolta PAS-elokuussa ketjussa. Tule sinne:)Mullekin siirrettiin eilen pakkaspoika/tyttö

Se EI ole pakkasukko joka sulta valuu. Olen siitä 110% varma:)

Tottakai, sitä kaikkea tulee mieleen kun näitä hoitoja käy mutta dont worry pakkasukko ei sieltä tule vielä pois.

Mulle lääkäri sanoi että elä normaalia elämää..Mitään mitä teet ei saa sitä kiinnittymään paremmin tai huonommin joten vartalon kiertoliikkeitä voi tehdä, sehän on elämää.

Onko tämä eka PAS? Meillä jo neljäs joten olen tässä konkari:))

mutta hei, oikeesti tule tuonne meidän joukkoon ja siellä on ainakin 3 mun lisäksi joilla siirto oli eilen..piinaillaan yhdessä:)

HH pp1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä