Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka kotona

Vierailija
20.10.2008 |

vaikka lapsi jo yli 3v? Minun nuorimmaiseni täyttää 5v ja olen vielä kotona.. Ensi vuonna takaisin työelämään..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 3v, 4v ja eskarilainen eli 6v. Ja päätettiin miehen kanssa että hän käy töissä ja elättää meidät vielä tämän vuoden että lapset saavat olla vielä kotona vuoden ja sitten alan etsiä töitä.

Olen FM, kääntäjä, mutta oman alan töitä on varmaan vaikea löytää/tehdä kun olen ollut poissa työelämästä 6 vuotta. Joten jotain muuta täytyy sitten etsiä. Mutta ensi syksyyn olen siis vielä kotiäitinä täyspäiväisesti.

Vierailija
2/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen FM ja kääntäjä ja töitä on riittänyt rutkasti myös koko "kotona olon" ajan.

Tämähän on mainio sauma nimenomaan tehdä käännöstöitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin useamman vuoden omaishoitaja...

ap

Vierailija
4/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tarkoitin, kun sanoin että on varmasti vaikea löytää töitä, että en ole tehnyt töitä ollessani kotona. Lähinnä vaikeuksia siis varmaan tuottaa oma kielitaito, kun en ole sitä aktiivisesti käyttänyt tänä aikana. Eli ongelma lienee tässä päässä, ei työnantajan päässä. Mutta kiva jos olet sitä mieltä, että töitä on!

Vierailija
5/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole hyvä meriitti tällä alalla, kun todellakin töiden ja kodin hoitamisen yhdistäminen on helppoa.

Tuo luo kyllä vähän avuttoman vaikutelman!

Vierailija
6/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nyt vaan haluaa oikeasti olla KOTIÄITI tekemättä töitä kotona, jos kerran mies elättää perheen.....minusta se ei todellakaan ole mikään jama jos haluaa panostaa lastensa turvalliseen kasvuun ja kehittymiseen......mäkin oisin kotona varmaan niin kauan kuin meidän murut ovat käyneet tokaluokan loppuun, sitten ois aika palata työelämään...valittettavasti meillä ei miehen tulot pelkästään riitä, mutta kyllä nyt ne "pakolliset" kolme vuotta haluan ehdottomasti kotona olla !!

Vierailija
7/7 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, voihan sitä halutakin olla kotiäiti, mutta sitten on kyllä turha itkeä, jos menee maisterikoulutus hukkaan!