Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin taas, mikä vikana?! Kohtalotovereita tai kommentteja.

Vierailija
23.08.2007 |

Olen miehen kanssa ollut 10v, naimisissakin pitkään. Seurusteluaikana ja avioliiton alussa petin miestäni usein, minulla oli pitkiäkin suhteita.

Sitten lopetin sen, en enää pystynyt. Koko ajan tunsin huonoa omaatuntoa, tunsin sydäntäsärkevää rakkautta miestäni kohtaan mutta hain jotain niiltä suhteilta. Seksiäkö vain? Sitä, ja hyvää, sain mieheltäkin..

Olin tyytyväinen kunnes nyt taas.

Pikkuhiljaa se tunne voimistui ja lopulta vain luovutin, annoin itseni olla itsekäs ja menettää itsehillintäni.

Nyt minulla on suhde erääseen mieheen. Aikalailla vain seksiä, ehkä vähän muutakin. Mies on vapaa, haluaisi minut mutta minä haluan pysyä mieheni kanssa.

MIKSI sitten teen näin?! Turha sanoa että lopeta, en voi, en HALUA! Pitäisi kysyä miksi tunnen näin, miksi en voi haluta vain miestäni?

Entä jos meillä olisi avoin suhde, kuinka se toimisi? Mieheni voisi siihen suostua..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset sitä tunnetta, että joku muukin kuin miehesi haluaa sinua.

Vierailija
2/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se piti vielä sanoa että alkoholilla ei ole osuutta noihin syrjähyppyihin. Valitsen aina miehiä joita voisin tapailla vapaanakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkinlaisia ongelmia, et niitä edes välttämättä tiedosta itse.

Vierailija
5/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmana nyt sitten on itsetunto niin miten asian korjaan?

Entä tuo avoin suhde, voisiko se olla ratkaisu?

Ja ei, en ole huorahtava.

Ap

Vierailija
6/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha piiloutua minkään huonon itsetunnon taakse kun itse on tehnyt sen valinnan

Vierailija
7/7 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että näihin juttuihin on vaikuttanut se että mieheni on joko fyysisesti poissa (toisella paikkakunnalla töissä) tai ei kotona ollessaan ole oikein " läsnä" .

M