Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan toisen miehen pois mielestäni?!

Vierailija
22.08.2007 |

Olen 30v ja naimisissa sekä äidiksikin jo ylennetty.

Mieheni on minulle rakas enkä ole häneen kyllästynyt, olemme olleet yhdessä n 8 vuotta.

MUTTA: en saa mielestäni miestä, jonka olen tuntenut 10-vuotiaasta asti, hän oli koulussa luokallani ja liikuimme yhdessä lähes 10 vuotta. Koskaan emme seurustelleet, koska minulla oli toinen poikaystävä mutta jo silloin rakastin tätä toista miestä.

Jos hän olisi pienenkään vinkin suuntaani antanut niin olisin ollut hänen- salamana.

Nykyisin hän on ns " julkkis" , kansainvälisestikin menestyneen bändin jäsen ja onnellisesti naimisissa tietenkin ja omistautunut isä.

Miksi ihmeessä en saa häntä mielestäni???

Näimme viimeksi 1,5v sitten, ja siitä lähtien olen kaivannut häntä niin että sattuu. Tämä on typerää ja turhaa riutumista, vihaan tätä!

Silti en saa päästäni karistettua ajatusta, että vielä joskus tässä elämässä päädymme yhteen...

Jelppikää, onko ulospääsyä?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mies, jota rakastat ja jonka kanssa sinulla menee hyvin. Anna menneiden olla menneitä ja keskity mitä sinulla nyt on.

Vierailija
2/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä pääse yli ei ympäri, molemmat edelleen rakastetaan toisimme ja yhteen on päädyttävä, mihinkään ei faktaa karkuun pääse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua häiritsee se että ette kokeilleet olisiko se ollut elämäsi mullistava ihanan mahtava juttu.

Usko pois, monella muullakin, niin naisilla kuin miehillä on noita kummittelevia nuoruudenrakkauksia.

Silloin tällöin on ok haikailla mutta sitten katso peiliin ja hymyile ja katso ympärillesi mitä sinulla on ja hae hyviä puolia siitä ja kehitä nykyistä elämääsi.

Kaikkia ovia ei ole tarkoitettu avattaviksi. Jos olisi ollut tarkoitus niin olisitte yhteen päätyneet. Niin ei ollut tarkoitus.

Vierailija
4/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se onkin, kun ei ole täysi juntti, ei ollenkaan.

Meillä oli luokkakokous silloin kun viimeksi tavattiin ja hän oli yhä se sama ujo ja lahjakas alaluokan poika joka jäi mieleeni heti.

Bändin menestys/julkisuus ei ole häntä muuttanut mitenkään, juttelimme koko illan, halasimme ja kaikki tämä ihan kavereina vaan.

(Ja sydäntä raastoi.)

Arvaa vaan olenko yrittänyt pakottaa itseni unohtamaan?

Voin olla ajattelematta häntä pitkän aikaa mutta yöllä hän tunkeutuu uniini.

Ja sitten kun on taas kulunut jonkin aikaa niin törmäämme jossain- ja sama juttu alusta.

ap

Vierailija
5/5 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta...

TEE PÄÄTÖS. Päätä a) tahdotko hänet ehdottomasti ja millään muulla ei ole niin väliä jos hänet vaan saat. Tai sitten toinen vaihtoehto b) yrität unohtaa hänet. Tee päätös ja pysy tiukasti siinä! Älä vaihda suunnasta toiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi