Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moikkis vanhoille tutuille:)

22.08.2007 |

Muistaakohan enää koralli, lastwish, ketä muita täällä on vielä...?

Tuli ikävä vanhoja tuttuja, koutseja, te kun kuljitte mun kanssa pitkän matkan:)

Mulle kuuluu hyvää, masussa kasvaa " vanessa" , eli meille tulee tyttötonttu, LA jouluaatto:) Kaikki mennyt todella hyvin, paksusti jo voidaan ja äitiyslomaa odotellaan.

Voikaa rakkaat ystäväni hyvin, lisääntykää ja rakastakaa toisianne!

Olette mielessä.

Priscu ja " vane" v 22+3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kuulla sinusta!

En tiedä muistatko minua, mutta kirjoittelin kk-pinoihin pari kuukautta sinunkin kanssasi ja muistan jännittävät hetket vuotoinesi ja kaikkineen ennen plussaa. :) Olenkin miettinyt aina välillä, että mitäköhän sinulle ja mahalle kuuluu.

Tosi hienoa, että teillä menee hyvin ja viikot ovat tosiaan jo noin pitkällä. Pieni tyttötonttu tulossa, kuinka suloista! :)

Hyvää jatkoa teille molemmille ja tietysti teidän koko perheelle.

- Paaru

joka itse kärvistelee jo yk7:n parissa ovista odottaen :/

Vierailija
2/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii ihana kuulla sinusta pitkään aikaan, mukavaa että kaikki on kunnossa ja neititonttua odotellaan. Mahtava juttu että tulit meitä moikkaamaan, itse henk koht koitan pyydystää kadotettua ovulaatiota joka terolutin pelästyttämänä on kadonnut kuin pieru saharaan :DD

Kyllä minä vielä sinne odotuspuolelle aion, se on eri asia että millon ;)

Oikein ihanaa loppuodotusta ja kaikkea hyvää koko perheelle <3 Tulethan toistekin ilmoittelemaan kuulumisiasi, viimeistään kun neiti on maailmassa <3

Lastwish kp 15/25 yk7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan vauvakuume puolelle ja ihanaa että olit laittanut viestiä!!!!!!!!!!!!!!!

Ihana kuulla että sinulla ja vaavilla menee hyvin, vaikka alku ei tainut muistini mukaan olla mitenkään helppo. Täälläkin voidaan jo todella paksusti:)

Tulehan kertomaan välillä kuulumisia! Teidän perhe saa ihanan joululahjan:)

-tulppa ja hiplaaja-

rv 29

Vierailija
4/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että kaikki on menny hyvin!!! Sullahan onkin jo pitkällä viikot. Kiva la, mulla oli esikoisesta 23.12. :) Meillä tosin poitsu synty sit vasta uudenvuodenpäivänä.

Itse olen varaillut aikoja tutkimuksiin, jospa saisi apua kun ei luomuna tunnu tärppäävän.

Oikein ihanaa odotusajan jatkoa sinulle!

Koralli73 yk14